در سه‌شنبه‌های مهدوی اتفاق افتاد؛

دانش‌آموزی که به نیت سلامتی امام زمان از دانش‌آموزان مدرسه پذیرایی کرد

اصفهان (پانا) - دانش‌آموز کلاس اول دبستان پیام انقلاب روستای هویه با کمک پدر و مادرش در اقدامی پسندیده و به نیت سلامتی امام زمان(عج) از دانش‌آموزان مدرسه پذیرایی کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزی که به نیت سلامتی امام زمان از دانش‌آموزان مدرسه پذیرایی کرد

این‌ روزها که در دل‌مشغولی‌های زندگی، امام زمان(عج) غریب‌تر از همیشه مانده‌اند، شیعیان باید کاری برای زمینه‌سازی ظهورش انجام دهند و می‌توان گفت «سه‌شنبه‌های مهدوی» یک حرکت خودجوش در همین راستا است.

حال و هوای قشنگی دارد که هر روز و شبت را با ذکر و یاد عاشقی کردن بگذرانی و بی‌تاب یک روز برای ملاقات با معشوق باشی. روزی که تمام دست و دلت می‌لرزد برای اینکه چطور در مقابل معشوق آراسته، مودب و خوش اخلاق باشی و در کنار کسانی که آن‌ها هم ادعای عاشقی می‌کنند، بتوانی تو انتخاب شوی. گاهی هم اصلا کار سختی نیست و همین که نیت کرده‌ای و تمام توانت را برای نذر سلامتی‌اش کنار گذاشته باشی، کفایت می‌کند.

این را در وجود امیرعلی کاظمی، دانش‌آموز کلاس اول دبستان پیام انقلاب روستای هویه خیلی زیباترش را می‌توان دید.

امیرعلی کاظم‌زاده، یکی از دانش‌آموزانی است که به کمک پدر و مادر خود تصمیم گرفت در مراسم سه‌شنبه‌های مهدوی از دانش‌آموزان مدرسه پذیرایی کند و ثواب این کار خیر را نذر سلامتی امام زمان(عج) کند.

امیرعلی به پانا گفت: «هر هفته مراسم سه‌شنبه‌های مهدوی در مدرسه ما برگزار می‌شود و در مورد امام زمان(عج) خیلی شنیده‌ام که چقدر مهربان است و ما بچه‌ها را دوست دارد.»

وی افزود: «از این رو تصمیم گرفتم با کمک پدر و مادرم با تهیه ساندویچ از همه بچه‌های مدرسه پذیرایی کنم و ثواب آن را نذر سلامتی امام زمان(عج) کنم.

دانش‌آموزخبرنگار: فاطمه‌زهرا صف‌لشکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار