تیم ملی فوتبال بانوان روی ریل جوانگرایی

ذره‌بین کادر فنی تیم ملی بروی لیگ برتر بانوان

تهران - سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در تشریح فاز سوم برنامه‌های تیم ملی، بر نگاه ویژه به جوان گرایی و بررسی عملکرد جوانان در لیگ برتر و لیگ یک تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی فوتبال بانوان روی ریل جوانگرایی

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان از امروز ۲۸ بهمن در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در این باره، اظهار کرد: برای این امر سعی کردم، تمامی تیم‌های لیگ را ببینم و برای تحولی بزرگ در تیم ملی، برنامه‌ای با سه فاز را مد نظر قرار دادم. تمام هدفم پشتوانه سازی برای آینده فوتبال است.

وی اضافه کرد: در ابتدا عملکرد بازیکنان تیم ملی که با ما در استرالیا حضور داشتند را در لیگ بطور بسیار موشکافانه‌ای مورد بررسی قرار دادم و در فاز دوم به بررسی بازیکنانی که عملکرد بسیار خوب و تاثیر گذاری در نتایج تیمشان داشته اند، مد نظر قرار دادیم. در فاز سوم هم برای جوان گرایی؛ عملکرد جوانان را در لیگ برتر و لیگ یک مد نظر قرار دادیم، تا ان‌شاءالله، بتوانیم تیمی بهتر برای مسابقات پیش رو آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: ما با نتایج بسیار خیره کننده که بعد از شکست بلاروس و میانمار تیم‌هایی با رنکینگ ۲۴ پله بالاتر از ما به این خود باوری رسیده‌ایم که می‌توانیم در رویداد‌های بزرگ هم افتخار آفرینی کنیم. مطمئن باشید، ما با تفاوت بسیار کمی از تیم‌های بزرگ دنیا، مثل استرالیا که چهارم جهان شد، نتوانستیم به دور بعد المپیک صعود کنیم. اما این بار تیمی متفاوت و تاثیر گذار و مطمئناً آماده صعود به دور بعد مسابقات خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار