سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

حضور ۳ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز در مسابقات قرآن استان خوزستان

۳ شهرستان استان خوزستان پذیرای حضور دانش‌آموزان قرآنی هستند

اهواز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از حضور و مشارکت ۳ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۳ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز در مسابقات قرآن استان خوزستان

عبدالله حبیبی در آیین افتتاحیه قطب یک جشنواره قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان در شهرستان ایذه با تاکید بر اهمیت توجه به آموزه‌های قرآنی به عنوان یک اصل در آموزش‌های تربیتی به دانش‌آموزان گفت: ترویج فرهنگ قرآن و رشد و تعالی شخصیت دینی و مذهبی دانش‌آموزان و همچنین آشنایی آن‌ها با معانی و زیبایی‌های کلام الهی مهمترین اهداف برگزاری جشنواره‌هایی در این سطح است.

وی با اشاره به مشارکت ۳ هزار و ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر در ۳ شهرستان استان در این دوره از جشنواره توضیح داد: امروز در شهرستان ایذه شاهد حضور یک هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز از ۱۳ شهرستان استان در این دوره از جشنواره قرآنی هستیم که بحمدالله میزان مشارکت در این دوره بسیار خوب ارزیابی شده است.

حبیبی گفت: شهرستان‌های ایذه، شوش و امیدیه میزبان دانش‌آموزان دختر و پسر قرآنی در ۳ قطب هستند و پذیرفته‌شدگان این دوره از جشنواره در مرحله قطبی به مرحله نخبگان استانی راه خواهند یافت تا در آن مرحله با یکدیگر به رقابت بپردازند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: رسیدن به حیات طیبه که همان غایت نظام تعلیم و تربیت بر اساس مفاد سند تحول بنیادین است تنها از مسیر تمسک به آیات وحی و ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند قرآنی در بین دانش‌آموزان محقق می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار