مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

آموزگاران تاثیرگذارترین افراد در نسل امروز هستند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خطاب به آمورزگان گفت: شما تاثیرگذارترین افراد در نسل امروز هستید و کلام شما بسیار باارزش و کلیدی است.

کد مطلب: ۱۴۵۹۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزگاران تاثیرگذارترین افراد در نسل امروز هستند

همایش «بانوی تمدن‌ساز، راوی الگوی سوم زن مسلمان» با حضور مشاور استاندار و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز، عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم، ویژه بانوان آموزگار مدارس ابتدایی نواحی چهارگانه کرج در سالن شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این همایش گفت: نقشه پرلطافت، مقتدر و تاثیرگذار زن از ابتدای خلقت تاکنون در جهان بشریت همگان را تحت تاثیر قرار داده و بی‌شک تاثیرگذاری این نقش عظیم بر هیچ کسی پوشیده نیست. حال آن که بانوی تمدن‌ساز ایرانی مسلمان به پشتوانه تمدنی کهن و مکتبی اسلامی، برخاسته از بنیانی بی‌نظیر است تا علاوه بر ایفای نقشه مادری و همسری به عنوان معلم و الگو نیز زبانزد در دنیای امروز باشد.

وی افزود: فعالیت معلمان در آموزش و پرورش بسیار مقدس است و 2 قشر بیش از همه در این سازمان، مسئولیت مهم‌تر و سنگین‌تری دارند، یکی آموزگاران مدارس ابتدایی و یکی هم معلمان مدارس استثنایی؛ چرا که زحمات بیشتری را متحمل می‌شوند.

حجرگشت ادامه داد: شما آموزگاران، تاثیرگذارترین افراد در نسل امروزی هستید و کلام شما بسیار باارزش و کلیدی است و ارتباط مداوم شما با دانش‌آموز و اولیای آنان، زیرساخت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم محسوب شده و سرمایه‌ای باارزش برای کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه همواره شاهد بوده‌ایم که معلمان در جامعه از احترام قابل توجهی برخوردار هستند و همیشه در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی خوش درخشیده‌اند، تصریح کرد: ان‌شاءالله این بار نیز در حماسه بزرگ انتخابات، شاهد یکپارچگی و حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهیم بود تا ثابت شود که این جامعه، همواره نقش‌آفرین رویدادهای مهم کشور هستند و برای اعتلای کشور و انقلاب قدم برمی‌دارند.

اجرای تواشیح گروه بین‌المللی تسنیم و سخنرانی علی غلامی (عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم)، رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه و مدیر گروه زن و خانواده شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار