نشست صمیمی اعضای قرارگاه میدان ۱۴ صفر ۲ ناحیه ۶ مشهد با رئیس سازمان دانش‌آموزی‌

مشهد (پانا) - نشست صمیمی اعضای قرارگاه جهاد تبیینی میدان ۱۴ صفر ۲ ناحیه ۶ مشهد با حضور رییس سازمان دانش‌آموزی استان و جمعی از مسئولان این ناحیه برگزار شد‌.

کد مطلب: ۱۴۵۹۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی اعضای قرارگاه میدان ۱۴ صفر ۲ ناحیه ۶ مشهد با رئیس سازمان دانش‌آموزی‌

‌به همت سازمان دانش آموزی ناحیه شش مشهد نشست صمیمی اعضای قرارگاه دانش‌آموز‌محوری و طرح جهاد تبیین میدان ۱۴ صفر ۲ با محوریت آسیب‌شناسی‌، رفع موانع و بیان ایده‌های جدید به بررسی نقاط ضعف و قوت مراحل اجرایی این طرح در ناحیه ۶ مشهد با حضور حصاری رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی، مسعودی‌نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد و نمایندگان و فرماندهان دختران و پسران ناحیه ۶ و دیگر کارشناسان این قرارگاه در اداره آموزش و پرورش این ناحیه برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر بیان گزارشات و اقدامات انجام شده توسط فرماندهان‌، نحوه کارکرد مراحل بعدی این طرح و ارزیابی عملکرد آن‌ها توسط رئیس سازمان دانش آموزی استان انجام شد.

در این جلسه ۴ ساعته‌، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان از فرماندهان ضمن تشکر و قدردانی بابت اقدامات صورت برای مراحل بعدی و اهداف نهایی این طرح قول همکاری از این گروه را گرفت و در آخر فرماندهان و دبیران ایده‌های مطرح شده را به تصویب و قول اجرایی آن‌ها را به روسای سازمان دانش‌آموزی دادند‌.

دانش‌آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار