مدیرآموزش و پرورش شهرستان شهریار:

دانش‌آموزخبرنگاران پانا سفیران جهاد تبیین هستند

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار با عنوان نهادن سفیران جهاد تبیین برای دانش‌آموزخبرنگاران پانا، وظیفه‌ آن‌‎ها را بیان واقعیت، روشنگری و امیدآفرینی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران پانا سفیران جهاد تبیین هستند

محسن نوروزی در جلسه فصلی خبرنگاران پانا شهرستان شهریار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر بابت حضور دانش‌آموزخبرنگاران پانا شهریار در این جلسه فصلی اظهار کرد: در نشست خبری که چند هفته قبل با خبرنگاران شهرستان شهریار داشتیم از خبرنگاران خبرگزاری‌ پانا که امسال واقعا خوش درخشیدند، یاد کردم. دانش‌آموزان ما بسیار تلاشگرانه در حال انجام کار هستند و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.

وی ضمن قدردانی از رضا رحیمی‌فر (معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان شهریار)، راحله ملکان (رابط خبری خبرگزاری پانا شهریار) و محسن رحمتی (کارشناس سازمان دانش‌آموزی) یادآور شد: یکی از وظایف اصلی آموزش‌و‌پرورش، کشف و رشد استعدادها است و خوشحالیم که در آموزش‌وپرورش شهرستان شهریار، چنین استعدادهایی وجود دارد. دانش‌آموزان ما در مناسبت‌های مختلف واقعاً حضور فعال دارند.

نوروزی در ادامه با مرور خاطره‌ای از حضور فعال والدین دانش‌آموزخبرنگاران شهرستان شهریار با تاکید بر نقش و حضور پررنگ والدین گفت:‌‌ از والدین سپاسگزارم که پشتوانه شما دانش‌آموزان هستند و اگر اولیا همراه شما نباشند این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شود. زمانی که جناب وزیر تشریف آورده بودند از این حضور گسترده و فعال لذت بردند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانش‌آموزان، خصوصا دانش‌آموزخبرنگاران شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته‌ای که در خدمت شما بودم، گفتم که شما به عنوان سفیران جهاد تبیین هستید. یادتان باشد که وظیفه جهاد تبیین، بیان واقعیت‌ها، روشنگری و امیدآفرینی است.

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهریار تشریح کرد: امسال تعداد دانش‌آموزخبرنگاران ما بیش از ۲۰۰ نفر است و به دلیل تعداد بالای خبرنگاران، حضور شما در مکان‌های مختلف به عنوان خبرنگار نباید وابسته به اعیاد و مناسبت‌ها باشد و شما باید خبرهای مدارس و سطح شهرستان را نیز در نظر داشته باشید و همیشه به دنبال موضوعات باشید و سعی کنید در راستای امیدآفرینی، خبرها را پخش کنید که این اتفاق بسیار خوبی است.

نوروزی در پایان پس از ذکر چند ایده برای خبرنگاران این شهریار افزود: نزدیک انتخابات هستیم و یازدهم اسفند، میدانی است که مردم ایران دوباره یک جشن ملی را برپا کنند. شما نیز می‌توانید در این زمینه کمک‌کننده باشید و می‌توانید در راستای تشویق مردم در مشارکت پای صندوق‌های رای به تهیه خبر بپردازید‌.

دانش‌آموز خبرنگاران: زهراسادات موسوی‌نژاد، ریحانه مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار