فنی ترین تکواندوکار جام فجر از پاکستان

تهران (پانا) - حمزه عمر سعید قهرمان پاکستانی وزن 87+ کیلوگرم، به عنوان فنی ترین بازیکن رقابت‌های جام فجر انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فنی ترین تکواندوکار جام فجر از پاکستان

قهرمان پاکستانی وزن 87+ کیلوگرم رقابت های جام فجر گفت: مدال من اولین طلای پاکستان در مسابقات فجر به حساب می آید و خداراشکر توانستم عنوان برترین بازیکن رقابت ها را نیز کسب کنم .

حمزه عمر سعید قهرمان پاکستانی وزن 87+ کیلوگرم و فنی ترین بازیکن این تورنمنت رقابت های جام فجر، اظهار کرد: من در سنگین وزن جام فجر حضور یافتم و سومین باری است که در رقابت‌های جام فجر شرکت می‌کنم و خدارا شکر که این بار موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی گفت: مدال من اولین نشان طلای پاکستان در مسابقات فجر به حساب می‌آید و خداراشکر توانستم عنوان برترین بازیکن رقابت‌ها را نیز کسب کنم .

حمزه درباره دیدار فینال خو، گفت: فینال مقابل تکواندوکار ایرانی رقابت کردم که توانستم با مدیریت کردن بازی عملکرد خوبی نشان بدهم. البته در این 2 سال مربی ام یوسف کرمی بسیار به من کمک کرد و امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه دار باشد.

وی گفت: حس خوبی است که برترین بازیکن جام فجر شوید و این رقابت‌ها یکی از قدیمی ترین ، سخت‌ترین و مشهور ترین مسابقات است و بازیکنان خوب ایرانی در آن شرکت می‌کنند و از این بابت احساس خوبی دارم.

حمزه سعید درپایان گفت: هر زمان که به ایران آمدم احساس خوبی داشتم و ایرانیان بسیار مهمان نواز هستند. امیدوارم برای مسابقات آینده نیز در ایران حاضر شوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار