یک کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با پانا:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاثیرات مثبتی در شرایط جامعه خواهد داشت

تهران (پانا) - کارشناس سیاسی گفت حضور مردم در پای صندوق‌های رای قطعا می‌تواند تاثیرات مثبتی در شرایط جامعه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۴۵۹۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاثیرات مثبتی در شرایط جامعه خواهد داشت

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با پانا درخصوص بیانات اخیر رهبری درباره نقش خواص در انتخابات اظهار کرد: «با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افرادی که در هر بخش از جامعه وجود دارند با توجه به سوابقی که دارند که می‌تواند سوابق سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نظامی، اقتصادی و... باشد، جزو خواص جامعه محسوب می‌شوند. این افراد بر اساس اینکه جزء خواص جامعه هستند از یک مقبولیت در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص در بین اقشار تاثیرگذار مثل اقشار دانشگاهی حوزوی و افرادی که خود سر منشاء تغییرات بزرگی هستند، برخوردارند.

این کارشناس سیاسی در ادامه با اشاره به نیاز ورود خواص به انتخابات برای افزایش مشارکت مردم اظهار کرد: «خوب است که همین دلیل با توجه به دیدگاهی که حضرت آقا از خواص داشتند، حضور چنین افرادی می‌تواند به صورت یک موج در جامعه باعث ایجاد شور و نشاط و اشتیاق انتخاباتی شود. وجود چنین شرایطی در زمان انتخابات در نهایت باعث یک انتخاب اصلح و بهبود شرایط معیشت مردم و زندگی افراد جامعه شود. به‌نظر من همین حضور خواص می‌تواند باعث شور و نشاط انتخاباتی و حضور اکثریت مردم پای صندوق‌های رای شود.

راه‌های جذب افراد برای مشارکت در انتخابات

احمدی‌نژاد ادامه داد: «خواص برای جذب مخاطب باید از خانواده خود شروع کنند. خواص از داخل خانواده و اجتماع کوچک‌تر و در مرحله بعد اطرافیان خود و نهایتا افرادی که تریبونی در اختیار دارند همچون اساتید دانشگاهی، در صحبت‌های مجامع مختلف و افرادی که به هرنحوی منبری در اختیار دارند، در هر لحظه و در هر مکان و زمان و موقعیتی وظیفه تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات را بر عهده دارد.»

وی اضافه کرد: «این اقدام وظیفه شرعی و عرفی خواص است و با امید به خدا خواص از موقعیتی که در اختیار دارند، باید نهایت استفاده را ببرند. خواص باید اطرافیان را تشویق کنند و در مورد دیگران نیز این مسئله را یادآوری کنند. حضور مردم در پای صندوق‌های رای قطعا می‌تواند تاثیرات مثبتی در شرایط جامعه خواهد داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار