واکنش رئیس سازمان سینمایی به حواشی اختتامیه فیلم فجر

تهران (پانا) - محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با اشاره به خواندن دعای تحویل سال و حواشی آن در اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت فسیل‌های سیاسی که بیست سال قبل در کنار کاندیدای ریاست جمهوری بودند امروز توئیت می‌زنند و در همین مکان به آنها سال جدید را تبریک عرض می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۵۹۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش  رئیس سازمان سینمایی به حواشی اختتامیه فیلم فجر

رئیس سازمان سینمایی به این حواشی بوجود آمده پس از خوانش دعای تحویل سال توسط خود در اختتامیه جشنواره فیلم فجر گفت: طبیعی است که بعد از بیست شب فشردگی جشنواره در شب آخر که به عنوان جمع‌بندی داوری‌ها، سخت‌ترین شب است، کسی در سخنرانی خود تپق بزنید. این اتفاق قبلاً هم برای من و برای خیلی‌ها رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: یک عده‌ای از دوستان عقده گشایی و تخریب کردند. آنهایی که فسیل سیاسی بودند و می‌خواستند من را تخریب کنند، بحث دیگری است و بالاخره این اتفاق هم رخ داد! آنها نمی‌خواستند دستاوردهای جشنواره را بینند، حتی برخی این موضوع را مطرح می‌کردند که آیا من بلدم نماز بخوانم یا نه.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: من به همه آنهایی که عقده گشایی کردند و آنهایی که چندسال قبل جزو کاندیداهای ریاست‌جمهوری بودند و امروز توییت می‌زنند، می‌گویم ای کاش موقع سال تحویل به یاد من باشند و وجدان آنها آرام باشند.

وی تصریح کرد: یک اتفاق خوب پس از این ماجرا برای من هم رخ داد. این موضوع باعث شد یکی از دوستان قدیمی و مدرسه‌ای خودم را پیدا کنم. این موضوع اتفاقا باعث مودت شد امیدوارم بتوانیم چیزهای خوبی را ببینیم. تپق زدن باز هم ممکن است اتفاق بیفتد. من اولش اصلا فکر نکردم که اشتباه کردم. من اتفاقا نوشته داشتم اما اصلا از روی نوشته نخواندم. همه کسانی که در ایران زندگی می‌کنند این دعاها را بلدند دلایل این تخریب را می‌دانم اما جای مطرح کردنش اینجا نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار