پیام وزارت آموزش و پرورش به‌مناسبت روز پاسدار

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش به‌مناسبت روز پاسدار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام وزارت آموزش و پرورش به‌مناسبت روز پاسدار

به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سوم شعبان‌المعظم سالروز ولادت فرخنده و خجسته چراغ هدایت و کشتی نجات امت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، تجلی عشق و ارادت و دلدادگی به معلم بزرگیست که آزادگان جهان در کلاس او درس خداجویی، ظلم‌ستیزی، حق‌طلبی و پاسداری از حریم انسانیت و مرزهای الهی را فرا می‌گیرند.

حضرت سیدالشهداء (ع) نوری تابنده است که در پهنه جغرافیای عالم و بستر همیشه تاریخ شاگردان بی‌شماری را در مکتب ایثار و شهادت خود می‌پروراند.

تجلی روح بخش وجود آن حضرت دل‌های مشتاق و جان‌های شیدای محبان را حیاتی نو می‌بخشد و در مکتب این بزرگ معلم عالم امکان، می‌باید به زانوی ادب بر زمین نشست و درس زندگی آموخت.

نامگذاری این روز سعید به نام پاسدار فرصتی مغتنم برای تجلیل از عزیزانی است که با اقتدا به سرور و سالار شهیدان به پاسداری از انقلاب اسلامی همت گمارده‌اند و مخلصانه و بی‌ادعا در عرصه خدمت به مردم مشغول مجاهدتی خستگی‌ناپذیر هستند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که تکیه‌گاهی مستحکم و اطمینان‌بخش برای مردم عزیز کشورمان و ملت‌های آزاده جهان محسوب می‌شود. سپاه مظهر قدرت و اقتدار کشور است و از این رو هر مولفه قدرت آفرین برای ایران اسلامی در منظومه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاهی ویژه دارد.

بی‌شک مسیر ایران قوی از مدارس قوی می‌گذرد و آینده ایران عزیز را می‌توان در امروز مدارس کشور به نظاره نشست، از این رو استمرار خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عرصه آموزش و پرورش و فرهنگ کشور می‌تواند نتایجی مبارک و قدرتی فزاینده برای آینده ایران عزیزمان به همراه داشته باشد. ما ضمن تبریک و تهنیت این عید فرخنده به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی از همراهی و همکاری سپاه در مسیر تحقق مدرسه قوی ایران قوی قدردانی می‌کنیم و باور داریم در سایه این همدلی و همراهی حرکت به سوی قله های پیشرفت و عزت شتابی مضاعف خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار