معاون پرورشی دبیرستان عصمت نهاوند:

انتقام شهدای حادثه کرمان اولویت قرار دادن علم و تکنولوژی توسط دانش‌آموزان است

همدان (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان عصمت شهرستان نهاوند گفت: با ارزش‌ترین کاری که دانش‌آموزان می‌توانند در برابر شهادت حاج قاسم سلیمانی، دانش‌آموزان زائرش و سرفرازی میهن عزیزمان انجام دهند، قرار دادن اولویت خود در تحصیل علم، پیشرفت تکنولوژی و خودکفایی جامعه است.

کد مطلب: ۱۴۵۸۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
انتقام شهدای حادثه کرمان اولویت قرار دادن علم و تکنولوژی توسط دانش‌آموزان است

به مناسبت اربعین شهدای حادثه تروریسیتی کرمان و یادبود 26 شهید دانش‌آموز، مراسمی با حضور معصومه مولوی، معاون پرورشی و فاطمه موذنی، مربی پرورشی مدرسه در مدرسه عصمت شهرستان نهاوند برگزار شد.

موذنی گفت: دختران و پسرانی در گذشته بودند که مثل شما درس می‌خواندند و دل‌های پاک و مهربانی داشتند و دلخوشی‌های کوچک و بازی‌، زندگی‌شان را شیرین می‌کرد اما زندگی آن‌ها به دست کسانی از بین رفت که نمی‌خواستند ایران و نوجوانان غیرتمندش به قله‌های بلند استقلال دست یابند.

وی با بیان اینکه شهادت به معنای مرگ نیست و مقام شهید بسیار بالا‌ است، اظهار کرد: انتقام این شهیدان واجب است و بزرگترین و بهترین پاسخ به آنان پیشرفت نوجوان ایرانی است.

معاون پرورشی مدرسه عصمت نیز توضیحاتی در رابطه با شجاعت و محبت حاج قاسم و زندگی پاک شهیدان دانش‌آموز کرمان داد و بر رشادت، پاکی و غیرت در مقابل میهن و شهیدانش تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، الگوی همیشگی ما بوده و هست. تا زمانی که یاد حاج قاسم را در مقام قهرمان در دلمان زنده نگاه داریم، زندگی ما هم حاج قاسمی می‌شود.

مولوی افزود: شهیدان کودک و نوجوانی که آسمانی شدند تا همیشه در قلب‌های ما زنده می‌مانند و یادشان در خاطرمان حک خواهد شد.

وی گفت: با ارزش‌ترین کاری که دانش‌آموزان می‌توانند در برابر شهادت حاج قاسم سلیمانی، دانش‌آموزان زائرش و سرفرازی میهن عزیزمان انجام دهند، قرار دادن اولویت خود در تحصیل علم، پیشرفت تکنولوژی و خودکفایی جامعه است.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: غزل ساکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار