مدیر آموزش‌ و پرورش کلات:

ذهن ورزیده با خلاقیت و نوآوری به دست می‌آید

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: با فکر کردن به دنبال خلاقیت و نوآوری می‌رویم و ذهنی ورزیده به دست می‌آوریم.

کد مطلب: ۱۴۵۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ذهن ورزیده با خلاقیت و نوآوری به دست می‌آید

اتاق بازی‌های فکری و رومیزی کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) با حضور رمضان پروانه (مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات) افتتاح شد.

پروانه در این مراسم با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همانطور که با ورزش می‌خواهیم به جسم سالم برسیم، روح و فکر ما هم نیاز به ورزش داردو هرچه از فکرمان بیشتر استفاده کنیم، روزبه‌روز نوتر و جدیدتر می‌‌شود و این اتاق بازی برای این است که از فکرهایمان بیشتر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با فکر کردن به دنبال خلاقیت و نوآوری می‌رویم و ذهنی ورزیده به دست می‌آوریم. لذا امیدوارم از این محیط اتاق بازی‌های فکری حداکثر استفاده را داشته باشید.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در ادامه اظهار کرد: امیدواریم مربیان کمک کنند تا دانش‌آموزان به راه درست هدایت شوند. باید این خلاقیت‌ها و نوآوری، دانش‌آموزان را به جاهای دیگر هم منتقل و ارائه دهیم تا با این خلاقیت‌های جدید، یک راه جدید به وجود آید و این کار زمانی شدنی است که خودمان بخواهیم.

پروانه، مطالعه را مهم دانست و گفت: در خیلی از کشورها سرانه مطالعه بسیار بالاست اما سرانه مطالعه در ایران پایین و تنها به کتاب‌های درسی خلاصه می‌شود.

وی تشریح کرد: هر چه از کتاب، این یار خوب و مهربان فاصله گرفتیم، تنها ماندیم و رشد نکردیم. اگر می‌خواهیم رشد کنیم و تاثیرگذار باشیم، می‌توانیم راه‌های جدیدی را پیدا و با افکار و اندیشه‌های جدید آشنا شویم که لازمه آن خواندن کتاب است.

در پایان این مراسم، رونمایی از 2 کتاب «مجموعه شعر سپیدار» به نویسندگی فاطمه صنوبر لیماکشی و «رازهای یک خانواده خوشبخت» به نویسندگی زوج فرهنگی، علی ابراهیم‌پور و زهرا امیریان و همچنین تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فریاد مهتاب» از برنامه‌هایی بود که علاوه بر افتتاحیه اتاق بازی‌های فکری و رومیزی برگزار شد.

دانش‌آموزخبرنگار: سحر حیدریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار