حضور دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان‌ تهران در غرفه خبرگزاری پانا در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن

تهران (پانا) - دانش‌آموزان خبرنگار پانا شهرستان‌های استان‌ تهران، در غرفه سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مسیر راهپیمایی تهران برپا شده بود، حاضر شدند.

کد مطلب: ۱۴۵۸۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان‌ تهران در غرفه خبرگزاری پانا در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن

همزمان با آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن، دانش‌‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شهر تهران همراه با والدین خود در غرفه سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا حضور پیدا کرد‌ند و خبرگزاری پانا نیز با همکاری سازمان دانش‌آموزی امسال برنامه‌های متنوعی را در مسیر راهپیمایی اجرا کرد.

در این برنامه دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان‌ تهران علی حاجم‌زاده و زکیه فعله‌گری به عنوان مجریان این برنامه به اجرای برنامه ‌پرداختند و دانش‌آموزان فائزه حسین‌پور، محمدامین جوخی‌زاده، شایان امیرقلی‌زاده، پریسان حدادی و زهرا خیری، در مسیر راهپیمایی به انجام مصاحبه با مسئولان و دانش‌آموزان، پرداختند.

اجرای گروه تواشیح، اجرای گروه تئاتر، نقالی، اجرای موسیقی‌های سنتی و حماسی از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در غرفه سازمان دانش‌آموزی با همکاری خبرگزاری پانا توسط دانش‌آموزان خبرنگار ‌صورت گرفت.

در ادامه کلیپی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران که توسط دانش‌آموز خبرنگار فائزه حسین‌پور تدوین شده است را مشاهده خواهید کرد:


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار