برگزاری گردهمایی هیات مذهبی بانوان شهرستان گرمه در آستانه فرارسیدن ماه محرم

خبرگزاری پانا: در آستانه فررسیدن ماه محرم و به منظور ساماندهی وهماهنگی بیشتر هیئات مذهبی بانوان و شناسایی آسیبهای این حوزه گردهمایی مسئولین هیئات وتشكلهای دینی و جلسات قرآنی سطح شهرستان با حضور فرماندار،امام جمعه و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه در محل نظرگاه برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۴۵۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دراین گردهمایی ظفری فرماندار شهرستان گرمه ضمن قدردانی از فعالیتها و اقدامات فرهنگی مذهبی انجام شده در هیئات، بر ضرورت شناسنامه دارشدن وبروز رسانی اطلاعات مذهبی مداحان و مسئولین تشكلها و ترغیب نوجوانان و جوانان جهت شركت در مجالس مذهبی تاكیدکرد.

وی تصریح كرد: با توجه به فضای مذهبی در شهرستان وافتتاح حوزه علمیه خواهران،استفاده از پتانسیل وظرفیت های مبلغین وترویج فرهنگ عاشورایی در بین جوانان مشتاق وتبیین الگوهای زن مسلمان با تاسی به بزرگ بانوی پیام رسان دشت كربلا حضرت زینب كبری (س) و مادران و همسران شهدای 8سال دفاع مقدس برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب و نظام اهمیت زیادی دارد.

ظفری همچنین از دست اندركاران امر خواستندبا برنامه ریزی و ساماندهی حجم زیاد نذورات و مساعدت های مالی هیات مذهبی بانوان،از این ظرفیت مادی ایجاد شده درجهت ترویج و غنای فرهنگی فعالیتهای مذهبی بانوان بهره گیری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار