طراوت و شادابی مردم نشان دیگری از پشتیبانی از انقلاب و ارزش‌های آن است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: طراوت و شادابی مردم ،نشان دیگری از پشتیبانی از انقلاب و ارزش‌های آن است .

کد مطلب: ۱۴۴۸۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طراوت و شادابی مردم نشان دیگری از پشتیبانی از انقلاب و ارزش‌های آن است

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در حاشیه بازدید از غرفه اختصاصی سازمان دانش آموزی استان اردبیل در گفت وگو با پانا اظهار کرد: این حضور با شکوه و با صلابت ملت ایران نشان از عزم و اراده آنها در دفاع از انقلاب و میراث امام راحل است که هیچوقت رنگ و بوی کهنگی به خود نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: طراوت و شادابی مردم امروز نشان دیگری از پشتیبانی از انقلاب و ارزش‌های آن است و ملت ایران کاستی‌ها را تحمل می‌کنند اما هرگز حاضر نیستند تا این انقلاب دوباره در دامن آمریکا و غرب بیفتد.

استاندار اردبیل به یاوه‌گویی‌های آمریکا و اسراییل در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: راهپیمایی امروز و حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند برای یک سال دیگر این انقلاب را از خطرات و آسیب‌ها مصون نگه خواهد داشت و باید قدر این ملت را بیشتر بدانیم و در سنگر خدمت‌رسانی تلاشی مضاعف انجام دهیم.

عاملی تصریح کرد: مردم هرگز انقلاب و دستاوردهای آن را نادیده نگرفته و نسبت به آن بی‌اهمیت نیستند بلکه همواره تلاششان بر این است تا در سنگرهای مختلف بتوانند جهاد اکبر را در مسیر دفاع از این انقلاب به نمایش بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام شیاطین با محوریت آمریکا به صحنه آمدند تا این انقلاب را در مسیر رو به پیشرفت خود متوقف کنند اما حمایت مردم بر پیشروندگی انقلاب افزوده و روز به روز جلوه‌هایی از عزت و عظمت انقلاب را شاهد و ناظر هستیم.

استاندار اردبیل به حضور خانوادگی اردبیلی‌ها در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرها و روستاهای مختلف اشاره کرد و ادامه داد: تا زمانی که این نظام بر ۲ عنصر مردمی و ولایت تکیه داشته هیچ آسیبی آن را تهدید نخواهد کرد و یاوه‌گویی‌های دشمن جز نمایشی از خیره‌سری و نادانی آنها به همراه نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار