معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران:

فعالیت ۲۳ هزار نیروی شهرداری حین و بعد از راهپیمایی

تهران (پانا) - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بااشاره به فعالیت ۲۳ هزار نیروی خدماتی شهرداری از آغاز رفت و روب مسیر راهپیمایی پس از پایان مراسم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۲۳ هزار نیروی شهرداری حین و بعد از راهپیمایی

حسین نظری در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری و ۱۳ هزار نیروهای فضای سبز در شهر تهران داریم که بخش عمده ای از آنها حین و بعد از راهپیمایی مشغول انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم شهر تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور انبوه مردم از میدان حسین(ع) تا میدان آزادی نیاز به برنامه‌ریزی قبل و حین و بعد از راهپیمایی دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تصریح کرد: مناطق عملیاتی در میدان، مناطق ۶، ۷، ۹ و ۱۰ هستند که میزبان اصلی مردم در راهیپمایی هستند و سایر مناطق پشتیبان و همکار این مناطق هستند البته سایر مناطق در جای جای مسیر راهپیمایی حضور دارند.

نظری گفت: امسال به همت همه همکاران من در معاونت خدمات شهری در چهارراه ولیعصر ، مجتمع پایانه بهشت زهرا (س) غرفه های شهروندی و آموزش های شهروندی با حضور مدیرکل آموزش های شهروندی شهر تهران حضور جدی دارند؛ در این غرفه از مردم استقبال صورت می گیرند و برنامه ها و کلیپ های آموزشی به فرزندان ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: حین مراسم خدمت رسانی و زیباسازی و ایمنی مسیر انجام می شود البته این کارها در کنار وظایف ارگان های نظامی و امنیتی است و وقتی مراسم به پایان می رسد باید همه شرایط به قبل بازگردد و غرفه ها و داربست ها جمع آوری و نظافت شهر مانند قبل شود و اقدامات تنظیف بلافاصله بعد از مراسم انجام می‌شود و ظرف چند ساعت شهر را به شرایط قبل باز می گردانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار