معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

روایت‌پژوهی، گامی در جهت ارتقای کیفیت آموزش در دوره ابتدایی است

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: روایت‌پژوهی، گامی در جهت ارتقای کیفیت آموزش در دوره ابتدایی است.

کد مطلب: ۱۴۴۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
روایت‌پژوهی، گامی در جهت ارتقای کیفیت آموزش در دوره ابتدایی است

آذر رشیدی با اشاره به اهمیت روایت‌پژوهی در ارتقای کیفیت آموزش، اظهار داشت:« روایت‌پژوهی، روشی نوین برای یادگیری و تبادل تجربیات معلمان است که در آن، معلمان به بازگویی تجربیات خود در قالب داستان می‌پردازند. این روش، فرصتی برای معلمان فراهم می‌کند تا با بازاندیشی در تجربیات خود، به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند و در جهت ارتقای کیفیت تدریس خود گام بردارند».

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی، در ادامه به اهداف اجرای طرح روایت‌پژوهی در دوره ابتدایی اشاره کرد و افزود: "این طرح با اهداف متعددی از جمله، ارتقای کیفیت تدریس، تبادل تجربیات معلمان، ایجاد انگیزه در معلمان، و ترویج فرهنگ پژوهش در بین معلمان اجرا می‌شود."

رشیدی در راستای نحوه اجرای طرح روایت‌پژوهی در استان خراسان رضوی گفت : "در این طرح، معلمان در قالب گروه‌های آموزشی، به بازگویی تجربیات خود در قالب داستان می‌پردازند سپس، این تجربیات توسط کارشناسان آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تجربیات برتر، در سطح استان و کشور منتشر می‌شود."

وی در پایان با اشاره به استقبال خوب معلمان از طرح روایت‌پژوهی، ابراز امیدواری کرد: "با اجرای این طرح، شاهد ارتقای کیفیت آموزش در دوره ابتدایی باشیم."

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه مهدی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار