برگزاری جشن «ادب» ویژه دانش‌آموزان دبستان شریف قم

قم (پانا) - جشن ادب ویژه دانش‌آموزان پایه اول دبستان ادب ناحیه چهار آموزش و پرورش قم در آستانه عید مبعث در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن «ادب» ویژه دانش‌آموزان دبستان شریف قم

این مراسم با اجرای برنامه هایی همچون تمرین سکوت در موقع تلاوت قرآن و ایستادن هنگام پخش سرود همراه بود و در ادامه دانش آموزان شعر ما دبستانی ها را همخوانی کردند.

در مراسم فوق، کلیپ رشد که شامل تصاویر نوزادی و قبل از ورود دانش آموزان به پایه اول در کنار عکس فعلی شان و نیز تصاویری از مشاهیر ایرانی همچون دکتر حسابی، حاج قاسم سلیمانی، پروفسور سمیعی، شهید ارمان علی وردی، شهید نواب صفوی، شهید دکتر مصطفی چمران، جهان پهلوان تختی، شهید ابراهیم هادی، مرحوم قیصر امین پور و شهید صیاد شیرازی بود، نمایش داده شد.

در ادامه، گروه نوجوانان ورزشکار به اجرای حرکات ورزش زورخانه ای پرداختند؛ اجرای گروه سرود و نمایش عمو روحانی و عروسک آقاخرگوشه بخش های بعدی مراسم بود.

شیرینی کیکی با عنوان «بچگی خداحافظ» تهیه شده بود که دانش آموزان آن را فوت کردند؛ همچنین دانش آموزان خوراکی هایی را که دوست داشتند، آورده بودند و ‌آنها را روی میزی به نام میز همدلی و مساوات قرار دادند تا به دست نیازمندان برسد.

کلیپی هم با موضوع قدردانی از والدین پخش شد و در پایان تمامی حاضران عکس یادگاری گرفتند.

در مراسم فوق، محمدرضا الهی نژاد رئیس اداره دوره اول آموزش ابتدایی و پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، مسئولان دبستان شریف و جمعی از اولیاء دانش آموزان نیز حضور داشتند.

دانش آموزخبرنگار: نگین ذالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار