آرزویی که برآورده شد؛

ارسال هدیه و پیام ارزنده‌ی مقام معظم رهبری به خبرنگار پانای خراسان رضوی

نیشابور(پانا) - از سوی دفتر مقام معظم رهبری، در پاسخ به نامه‌ی نماینده‌ دانش آموز ‌ خبرنگاران پانای سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در دیدار ١٣ آبان ماه، طی بسته پستی، هدیه و پیامی ارزشمند به درب منزل این دانش آموز ارسال شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال هدیه و پیام ارزنده‌ی مقام معظم رهبری به خبرنگار پانای خراسان رضوی

فاطمه سادات موسوی معین، خبرنگار پانای سازمان دانش آموزی شهرستان نیشابور گفت‌: آرزوی دیرینه‌ام دیدار با مقام معظم رهبری بود که بالأخره در آخرین سال تحصیلی‌ام به عنوان دانش آموز عضو سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی، توفیق دیدار با مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای"مدظله العالی" نصیبم شد.

وی افزود: در بیت رهبری، نامه ای تقدیم دفتر مقام معظم رهبری کردم و حقیقتا فکرش را نمیکردم، با این حجم از نامه هایی که به دفتر تحویل داده شد، به نامه بنده پاسخ داده و هدیه درخواستی‌ام ارسال شود.

نماینده دانش آموز خبرنگاران پانای سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در این دیدار، در پایان اظهار داشت: ان‌شاءالله توفیق دیدار با حضرت آقا در دوران دانشجویی نیز نصیبم شود و بتوانم به عنوان عکاس افتخاری بیت رهبری خدمت کنم.

بخشی از نامه موسوی معین، به شرح زیر است:

...از شما در معنا تکه ای بزرگ می‌خواهم؛ تنها چپیه ای کوچک که یادآور ذهن فراموشکارم شود و بدانم که اگر دانش آموزی خسته باشم، شما سایه‌ی خنک همان درختی هستید که می توان به آن تکیه کرد.

در پایان برای شما تلألویی مستدام آرزومندم؛ الهی آمین..

دانش آموز خبرنگار پانا: نازنین فاطمه سیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار