امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

راهپیمایی 22 بهمن‌ فرصتی مناسب برای نقش‌آفرینی جوانان انقلابی است

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان ناحیه یک بهارستان، راهپیمایی بیست و دو بهمن را موقعیت مناسبی برای نقش‌آفرینی جوانان ایرانی دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۷۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی 22 بهمن‌ فرصتی مناسب برای نقش‌آفرینی جوانان انقلابی است

سیدسجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان ناحیه یک بهارستان، در خطبه نماز جمعه در رابطه با چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، اذعان کرد: امروز چهل و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام ستمگر شاهنشاهی می‌گذارد؛ مردم شریف ایران هم مانند هر سال با شرکت در راهپیمایی بیست دو بهمن، به دشمنان ثابت خواهند کرد که تا پای جان پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند‌.

موسوی در ادامه سخنانش در خصوص نقش‌آفرینی جوانان در انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: راهپیمایی بیست دو بهمن، موقعیتی مناسب برای نقش‌آفرینی جوانان انقلابی است؛ مسئولان موظفند وظایف قابل توجهی به جوانان واگذار کنند تا موجب پیشرفت کشور شوند، زیرا اولین بیئت کنندگان با پیامبر جوانان بودند؛ جوانان ایرانی در تمام صحنه ها از جمله: جبهه مقاومت، هشت سال دفاع مقدس، انرژی هسته‌ای و حتی در براندازی رژیم شاهنشاهی به یاری امام آمدند.

امام جمعه بخش گلستان در خصوص اقدامات دشمنان برای سرنگونی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: دشمن برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق تحریم‌های اقتصادی، جنگ تحمیلی و... تلاش های فراوانی کرده است که بیشتر آنها بی نتیجه مانده و مردم ایران همچنان در مقابل دشمنان مقاومت کرده و تسلیم خواسته های آنها نمی‌شوند.

وی در رابطه با شرکت در انتخابات تاکید کرد: ما در انتخابات دو وظیفه مهم داریم اولی شرکت در آن، و سپس انتخاب نماینده اسرع می‌باشد ، نماینده اسرع، نماینده‌ای است که معتقد به اسلام و قانون اساسی بوده و همواره در خدمت مردم باشد؛ به کاندیدهایی که با پول رای بدست می‌آورند، نمی‌شود اعتماد کرد؛ بنابراین ما، باید توجه بسیاری برای انتخاب نماینده‌ی مردمی داشته باشیم.

‌سید‌سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان در پایان سخنانش شرح داد: در هفته گذشته طبق اخباری که وزارت اطلاعات داده است در بیست و هشت کشور جهان جاسوسان موسسات شناسایی شده‌اند که این ضربه سنگینی به اسرائیل بوده است؛ ایشان ادامه داد: دشمنان هرگز نمی‌توانند در برابر ایران ایستادگی کنند و عفت زنان ایرانی را از بین ببرند؛ زیرا حجاب، حکم شرعی و قانون مسلم کشور ماست؛ موسوی در پایان سخنانش سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث پیامبر اکرم (ص) را نیز تبریک گفت.

‌خبرنگار دانش‌آموز: محدثه تورانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار