معاون سازمان انرژی اتمی ایران:

موفقیت کشور در گرو نقش آفرینی دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - معاون سازمان انرژی اتمی ایران گفت موفقیت در کشور زمانی تحقق پیدا می‌کند که جوانان و دانش‌آموزمان باور داشته باشند که می‌توان برای کشور نقش آفرینی کرد. 

کد مطلب: ۱۴۴۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت کشور در گرو نقش آفرینی دانش‌آموزان است

شهرام ملازاده معاون سازمان انرژی اتمی ایران در آیین اختتامیه کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: ما در چند روز گذشته، شاهد افتتاح نیروگاه جدید هسته‌ای به عنوان مهم ترین افتتاح در استان هرمزگان بودیم که در شهرستان سیریک انجام شد. این نیروگاه، ۵هزار مگابایتی است که بعد از انقلاب اسلامی در حوزه انرژی، بزرگترین‌ پروژه‌ای بود که توسط سازمان انرژی اتمی و در دولت سیزدهم آغاز به کار کرد.

وی افزود: در زمان‌های گذشته، وجود نیروگاه اتمی در ایران رویایی دست نیافتنی بود؛ اما در حال حاضر، ما پس از نیروگاه اتمی بوشهر که هزار مگابایتی است، شاهد آغاز به کار نیروگاه ۵هزار مگابایتی در کشورمان بودیم. موفقیت در کشور زمانی تحقق پیدا می‌کند که جوانان و دانش آموزمان باور داشته باشند که می‌توان برای کشور نقش آفرینی کرد.

ملازاده بیان کرد: آموزش و پرورش، همچون دو بال پرنده‌ای است که اگر یکی از آن‌ها نباشد، پرواز پرنده امکان پذیر نیست؛ بنابراین ما باید علاوه بر آموزش، بر پرورش دانش آموزان نیز دقت داشته باشیم.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار