فرماندار شهرستان بهارستان در جشن تکلیف سیاسی رأی‌اولی‌ها تاکید کرد؛

ضرورت فرهنگ‌سازی شرکت اقشار جامعه در انتخابات‌

بهارستان دو (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان بصیرت‌افزایی و جذب هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان انتخابات اسفند ماه را عجین در جادوی هنر و فرهنگ دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۶۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت فرهنگ‌سازی شرکت اقشار جامعه در انتخابات‌

جشن تکلیف سیاسی در سراسر کشور در راستای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان پایه دوازدهمی که رأی اولی‌های انتخاب اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند، از ابتدای بهمن ماه در تمامی مناطق کشور از جمله شهرستان‌های استان تهران با شکوه و مشارکت چشم‌گیری صورت گرفت.

جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم ناحیه دو بهارستان در سالن اجتماعات سجادیه این منطقه با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی، جمعی از مسئولین و کادر مدارس و مشارکت پرشور رأی اولی‌های این منطقه برگزار شد.

عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان در جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌های ناحیه دو بهارستان نوجوانان امروز را پرورش‌یافتگان دنیای رسانه خواند و گفت: در رویه تدریس و پرورش دانش‌آموزان بارها کلمه آموزش و پرورش را به کار برده‌اند، اما نکته قابل توجه این است که بدانیم پرورش هزاران بار مهم‌تر از بحث آموزش است؛ دانش‌آموزان و نوجوانان امروز اوقات خود را در جامعه و فضای رسانه می‌گذرانند و اگر دارای بنیه قوی فرهنگی نباشند هرگز موفق به داشتن زندگی سالم نخواهند بود.

وی به اثرات فراموش‌ناپذیر رسانه بر حوزه فرهنگی اشاره کرد: با توجه به آغاز دهه فجر و هفته فرهنگ و هنر افتتاحیه فیلم فجر نیز به صورت مرکزی در تالار وحدت و به صورت زنجیروار در سایر مناطق کشور برگزار شد؛ همچنین افتتاحیه فیلم فجر در بهارستان دو با حضور جمعی از هنرمندان شاخص سازمان صدا و سیما برگزار شد و تنها هدف ما از برگزاری چنین مراسماتی تنها انتقال فرهنگ صحیح و اصیل ایرانی است. یکی از ابزارهای خطیری ‌که از آن می‌توان برای اصلاح افکار فرهنگی، پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و انتقال فرهنگی به عموم جامعه به کار برد ساخت و اکران فیلم و نمایش تئاتر، موسیقی و بقیه ابزارهای فرهنگی است، که لزوم استفاده از آنان برای تأمین نیاز فرهنگی کشورمان بسیار حائز اهمیت است.

نوحی هنر را یکی از موثرترین عوامل موثر در انتخابات برشمرد و اظهار کرد: حوزه فرهنگ و هنر یکی از عواملی است که در افزایش فرهنگ مشارکت انتخاباتی در قالب تولید محتوا و ایجاد و توسعه شیوه‌های خلاقانه و نوین برای روشنگری بسیار حائز اهمیت است.

دانش‌آموز خبرنگار؛ حنانه کربلائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار