مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان خبر داد:

رشد 5 برابری اعتبارات مدرسه‌سازی هرمزگان در دور دوم سفر رئیس‌جمهوری

سرانه فضای آموزشی استان هرمزگان در دولت سیزدهم از ۴.۸ به ۵ مترمربع افزایش یافت

هرمزگان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از رشد 5 برابری اعتبارات حوزه مدرسه‌سازی این استان در دور دوم سفر رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت: اعتبار مصوب دور اول سفر رئیس‌جمهوری به این استان در حوزه مدرسه‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومان بود که در سفر دوم به ۱۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۴۴۶۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد 5 برابری اعتبارات مدرسه‌سازی هرمزگان در دور دوم سفر رئیس‌جمهوری

مهدی باوقار زعیمی در مراسم بهره‌برداری از مدرسه 6 کلاسه روستای مهرگان در شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: این مدرسه توسط اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و با مشارکت خیّر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال احداث شده است.

باوقار زعیمی با اشاره به اینکه این مدرسه ۶ کلاسه با زیربنایی بالغ بر ۴۶۷ مترمربع احداث شده است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مدرسه، تعداد ۱۵۰ دانش‌آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان بندرلنگه برخوردار شدند.

وی به رشد 5 برابری اعتبار مصوب دور دوم سفر رئیس‌جمهوری به استان در حوزه مدرسه‌سازی اشاره کرد و افزود: رقمی افزون بر ۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدرسه‌سازی در هرمزگان در دور دوم سفر رئیس‌جمهوری تصویب شد که این اعتبارات شامل تکمیل طرح‌ها، توسعه و نوسازی فضاهای آموزشی و پرورشی، تجهیزات مدارس و هنرستان‌ها می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: اعتبار مصوب دور اول سفر رئیس‌جمهوری به این استان در حوزه مدرسه‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومان بود که در سفر دوم به ۱۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور 5.2 و در استان هرمزگان 4.8 مترمربع است، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم در استان هرمزگان ۴۱۶ پروژه در قالب ۱۵۰۰ کلاس درس احداث شده و ۲۰۰ پروژه در قالب ۸۰۰ کلاس درس مربوط به بسته سفر ریاست محترم جمهوری بود که با تحویل کلاس‌های درس در این سفر، سرانه فضای آموزشی استان به ۵ مترمربع افزایش یافت.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: معصومه پای‌برجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار