رقابت ۸۰۰ تنیسور در کیش

تهران (پانا) - رییس فدراسیون تنیس با بیان اینکه هم اکنون در کشور طبق برنامه بیش از ۸۰۰ تنیسور طی ۱۰۰ روز در کیش رقابت می‌کنند، گفت برگزاری مسابقات در این سطح از ظرفیت این فدراسیون برای توسعه و پیشرفت حکایت دارد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۸۰۰ تنیسور در کیش

داوود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در مجمع انتخاباتی تنیس استان،اظهار کرد: تنیس ایران با گرفتن رأی از ۳۱ کشور به هفت کرسی دست پیدا کرده و همچنین عضو یکی از کمیته ها در ال تی اف فدراسیون بین‌المللی شده است.

وی از افزایش رنک ایران در "ال.تی. اف" و "ای. تی. اف" در سال های اخیر خبر داد و افزود: از رنک چهار در "ای. تی. اف" به هشت رسیدیم و امیدواریم از هشتم "ال.تی. اف"به ۲۱ برسیم.

رییس فدراسیون تنیس با بیان اینکه هم اکنون در کشور طبق برنامه بیش از ۸۰۰ تنیسور طی ۱۰۰ روز در کیش رقابت می‌کنند، گفت: برگزاری مسابقات در این سطح از ظرفیت این فدراسیون برای توسعه و پیشرفت حکایت دارد.

عزیزی، درآمد هیأت تنیس زنجان را نسبت به استان‌های دیگر بسیار بالا عنوان و تصریح کرد: این فعالیت و عملکرد نوید موفقیت های پیش رو برای این استان است.

رییس فدراسیون تنیس با اشاره به ظرفیت های این رشته در استان، ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک "رادین مظفری" و قهرمانان دیگر در زنجان پرورش یابند و به تیم ملی دعوت شوند.

عزیزی همچنین از برگزاری دوره داوری به میزبانی ایران در ۲۰۲۵ خبر داد و افزود: زنجان باید تلاش کند، یک نماینده در این دوره داشته باشد.

جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع،‌ گفت: ارزیابی عملکرد هیات ها در محصولی است که ارائه می دهند.

وی افزود: محصول هیات های ورزشی پیشرفت و توسعه در ۲ بخش همگانی و قهرمانی است، که همگانی کردن ورزش با بسترسازی برای حضور همگانی مردم در رشته ورزشی و در بخش قهرمانی، نیز با پرورش قهرمانان و افتخار آفرینی برای کشور محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه سالن های تنیس خوبی همانند بعثت در زنجان وجود دارد و انتظار می رود قهرمانان بیشتری از استان پرورش یابند، خاطر نشان کرد: باید آمار سالن‌ها و زمین‌های هیات در دوره جدید مدیریت این رشته ورزشی بیشتر شود و توجه جدی به شهرستان‌ها صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار