همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر؛

آیین افتتاحیه دبستان دوکلاسه روستای ارجین برگزار شد

سلطانیه (پانا) - آیین افتتاحیه دبستان دوکلاسه ارجین همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان سلطانیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه دبستان دوکلاسه روستای ارجین برگزار شد

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام جمعه شهرستان سلطانیه در این مراسم با اشاره به اهمیت علم و دانش‌اندوزی و همچنین نقش محیط در تاثیر یادگیری گفت: محیط سالم از جنبه معنوی و همچنین از جنبه مادی می‌تواند به رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموز کمک شایانی کند. چرا که انسان با تقویت همه ابعاد خود می‌تواند نیل به اهداف الهی نظیر کسب علم در راه خدا قدم بردارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به نگاه ویژه سازمان نوسازی مدارس در زمینه محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت آموزشی عنوان کرد: قدم نهادن در راه رسیدن به توسعه عدالت آموزشی از اهداف مهم این سازمان است. چرا که محیط یادگیری برای دانش‌آموز باید شاداب و امن باشد تا آینده‌سازان این مرزوبوم بتوانند در کمال آرامش مشغول به تحصیل شوند.

در ابتدای این مراسم نیز سیدمهدی آقامیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه ضمن خیرمقدم و تقدیر از فعالیت‌های ارزنده اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: با حمایت‌های همه‌جانیه اداره کل نوسازی مدارس استان در سال تحصیلی جاری هیچ یک از مدارس شهرستان سلطانیه، فضای کانکسی نداشته و در محیطی شاداب و سرشار از آرامش مشغول به تحصیل هستند.

وی ابراز کرد: امیدواریم در سال تحصیلی آتی به همت خیرین بزرگوار و این اداره کل، تحولی در راستای امر مقدس مدرسه‌سازی ایجاد کنیم.

گفتنی است مدرسه دوکلاسه ارجین با مبلغ 20 میلیارد ریال و در مساحت 95 مترمربع به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار