مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه:

مهمترین هدف تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب است

فیروزکوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، انجمن اسلامی دانش‌آموزان را تشکلی مومن و انقلابی خواند و مهمترین هدف تشکیل آن را حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۶۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین هدف تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب است

فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مشکلات، چالش‌ها و عقب‌ماندگی‌های رژیم گذشته را روایت خواهید‌ کرد و نشان خواهید‌ داد که ایران با وجود تحریم‌ها به چه پیشرفت‌هایی در گام دوم انقلاب اسلامی رسیده‌ است.

سیر خاطرنشان کرد: شما ثابت کردید که برای رسیدن به قله که راه دوری هم نمانده است با همت و تلاش و با مطالعه و درس خواندن شما این مهم در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه چه در زمان انقلاب و چه امروز هر دستاوردی که داشته‌ایم، مردم پای کار بوده‌اند، افزود: این حضور مردم بوده که ایران اسلامی به دستاوردهای موفق خود رسیده‌ است. ان‌شاءالله بار دیگر در انتخابات پیش‌رو حضور مردمی را ثابت خواهیم‌کرد و شما دانش‌آموزان وظیفه دارید که کسب علم و دانش کنید و در کنار درس با رویکرد تربیت چندساحتی زمینه ارتقای هرچه بیشتر خود را فراهم کنید.

سیر، هدف از تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی را تداوم دستاوردهای انقلاب دانست و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های هدف تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی، حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق فعال‌تر کردن نیروهای دانش‌آموزان مسلمان و متعهد در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی جامعه و مقابله هوشیارانه با توطئه‌های رنگارنگ دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که برای انحراف فکری و مفاسد اخلاقی و اجتماعی در محیط‌های آموزشی صورت می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ر‌ه) بیان کرد: طبق سخنان حضرت امام خمینی(ره) که می‌فرمایند «شما 2 تعهد دارید، یکی اسلامی بودن خودتان و یکی اسلامی کردن آنجایی که این انجمن‌ها در آنجا هستند.» پس همانطور که شما در مقابل اسلامی کردن خودتان مسئولیت و تعهد دارید بلکه همانطور در برابر همکلاسی‌ها، هم‌مدرسه‌ای‌ها و حتی هم‌نسل‌های خود تعهد داشته و دارید. این مساله، مسئولیت بسیار والایی است که بر دوش دانش‌آموزان مستعد و گلچین شده گذاشته می‌شود.

سیر در پایان سخنان خود اظهار کرد: انجمن اسلامی، تشکل دانش‌آموزی، مومن و انقلابی‌ است که برای تحقیق، حفظ و تعمیق اهداف انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی به انسجام و تقویت بنیه تشکیلاتی و فرهنگی خود اهتمام می‌ورزد و سایر دانش‌آموزان را در معرفی برنامه‌های دینی و اجتماعی خود قرار می‌دهد.

دانش‌‌آموز خبرنگار: نازنین‌فاطمه تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار