دبیر ادبیات فارسی دبیرستان شاهد کوثر:

«زبان فارسی» هویت هر ایرانی است

رباط‌کریم (پانا) - دبیر ادبیات فارسی دبیرستان شاهد کوثر در حاشیه نشست ادبی این مدرسه‌، زبان فارسی را هویت هر ایرانی دانست و گفت، مهمترین وجه و جنبه زندگی هر ایرانی را زبان‌فارسی تشکیل می‌دهد و ما باید با تمام همت خود این گنجینه گران‌بها را حفظ کنیم.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
«زبان فارسی» هویت هر ایرانی است

الهام خلج، دبیر ادبیات‌فارسی دبیرستان شاهد‌کوثر در حاشیه نشست ادبی بر بال واژه‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا، در تشریح این نشست اظهار کرد: «نشست‌ ادبی "بر بال واژه‌ها" با همکاری حوزه‌هنری شهرستان رباط‌کریم و دبیرستان شاهد‌کوثر با حضور مهدی همتی رئیس حوزه‌هنری شهرستان رباط‌کریم و دانش‌‌آموزان این دبیرستان برگزار شد. انگیزه اصلی ما برای برگزاری این نشست، دادن اعتماد به نفس به دانش‌‌آموزان دست به قلم و شاعر است که در آینده بتوانند بهترین استفاده را از استعدادهایشان ببرند.»

دبیر ادبیات فارسی دبیرستان شاهد‌کوثر در ادامه در رابطه با ادامه‌دار بودن این نشست‌های ادبی تصریح کرد: «با توجه به استقبال با‌شکوه دانش‌‌آموزان از این نشست و شور و اشتیاق آنها، این نشست‌های ادبی حتماً ادامه دار خواهد بود.»

خلج از حمایت دانش‌‌آموزان مستعد شرکت‌کننده در نشست خبر داد و گفت: «دانش‌‌آموزان مستعد را بعد از شناسایی به ارگان‌های آموزش و پرورش و حوزه هنری برای حمایت معرفی خواهیم کرد.»

وی در پایان زبان فارسی را هویت هر ایرانی دانست و تصریح کرد: «زبان فارسی هویت هر ایرانی است. مهمترین وجه و جنبه زندگی هر ایرانی را زبان فارسی تشکیل می‌دهد. ما باید با تمام همت خود این گنجینه گران‌بها را حفظ کنیم.»

خبرنگار دانش‌آموز؛ بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار