معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛

اجرای گام اول دوره توانمندسازی راهبران آموزشی و تربیتی و معلمان چندپایه در کشور

تهران (پانا) - دوره توانمندسازی راهبران آموزشی و تربیتی و معلمان کلاس‌های چندپایه در راستای طرح همت و با موضوع طراحی سناریوهای آموزشی با الگوی تلفیقی از سوم بهمن ماه در سطح کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای گام اول دوره توانمندسازی راهبران آموزشی و تربیتی و معلمان چندپایه در کشور

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی، معصومه نجفی پازکی معاون آموزش ابتدایی با اعلام این خبر گفت: در این دوره آموزشی ۴۳ نفر از مجرب‌ترین راهبران آموزشی و تربیتی با توجه به سهمیه هر استان به عنوان مدرسان استانی، دوره ۲ روزه‌ای را در اردوگاه ثامن‌الحجج مشهد مقدس گذراندند و پس از توانمندشدن در موضوع الگوی تلفیقی و نحوه مدیریت کلاس، طی برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوم لغایت ۱۶ بهمن تمامی راهبران آموزشی و تربیتی استان خود را به عنوان مدرسان میانی آموزش خواهند داد.

وی افزود: مدرسان میانی پس از توانمند شدن در محتوای آموزش دیده شده بایستی معلمان کلاس‌های چندپایه تحت پوشش خود را آموزش داده تا بتوانیم شاهد کیفیت آموزش در این کلاس‌ها و ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان شویم.

بنابراین گزارش این دوره‌ها به صورت ۱۶ ساعت حضوری است که در گام اول ۸ ساعت برگزار می‌شود و پس از توانمندشدن راهبران در این سطح از آموزش‌ها گام بعدی دوره‌ها آغاز خواهد شد. آموزش‌های مجازی نیز جهت تثبیت دوره و گفتمان‌های مجازی در این دوره‌ها برنامه‌ریزی شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار