در آستانه چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 6 طرح ورزشی در مدارس بم

بم (پانا) - ۶ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در قالب طرح شهید سلیمانی با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در بم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ‌زنی 6 طرح ورزشی در مدارس بم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از پیگیری‌های مستمر مدیر دستگاه تعلیم و تربیت و کارشناس تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: در راستای توسعه فضای ورزشی و اهمیت به مباحث بهداشت و سلامت دانش‌آموزان، 4 پروژه شامل کفپوش فضای باز مدارس ابتدایی دخترانه شاهد دوره دوم و سوده با اعتبار ۳٠٠ میلیون تومان، سالن ورزشی دبیرستان پسرانه دوره دوم علامه حلی با هزینه‌کرد ۴۸٠ میلیون تومان و اتاق بهداشت مدرسه رحمت با اعتبار ۲۰ میلیون تومان در شهرستان بم افتتاح شد.

محسن منوچهری‌نژاد با اشاره به اینکه مجموعه آموزش و پرورش در طرح شهید سلیمانی، تلاش می‌کند فضای ورزشی در مدارس بهینه شود، تصریح کرد: در قالب طرح این شهید والامقام در شهرستان بم، کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی مدارس ابتدایی پسرانه شاهد دوره دوم و هنرستان پسرانه کشاورزی شهید بهشتی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه‌سازی و متناسب‌سازی فضاهای آموزشی مدارس در سطح کشور اجرا شد که گام مهمی برای پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار