نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

علت پابرجایی انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است

مرند (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی علت پابرجایی انقلاب اسلامی ایران را مردمی بودن آن دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۵۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
علت پابرجایی انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از وضعیت سینما، ورزشگاه و امامزاده سید احمد شهرستان مرند بازدید کرد.

آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به آیه۴۷ سوره بقره گفت: یکی از وظایف انقلابیون تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ساختار قدرت کشور بر پایه مردم بنا شد و همین امر باعث شد که مردم در تمامی صحنه‌ها در کنار نظام و مسئولین باشند.

آیت‌الله آل هاشم با اشاره به بحث انتخابات ماه جاری گفت: هر زمانی که تهاجم دشمن نسبت به انقلاب اسلامی بیشتر شده، مردم با وجود برخی مشکلاتی که داشتند، در داخل منسجم‌تر شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد اصلا انتخاباتی نباشد و در مرحله بعدی می‌خواهد مشارکت در انتخابات کم باشد؛ بدانید که حضور در انتخابات موجب پیشرفت و اقتدار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌زاده امام جمعه شهرستان مرند نیز در جلسه گفت: انقلاب ما انقلابی باشکوه و از جنس خداپرستی و خداباوری بود که بدون حمایت و پشتیبانی مردم محقق نمی‌شد و این مردم هستند که ضامن انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه مسئولین آن چنان که می بایست در خدمت مردم شهرستان و حل مشکلات آنان نبوده اند و اکنون در این شهرستان با پیگیری‌های متعدد، شاهد عدم انجام پروژه‌های نیمه تمام هستیم که این باعث نارضایتی مردم از مسئولین شده است ولی با گزارشات اخیر فرماندار محترم مشخص شد که این پروژه‌ها در طی روند احداث هستند.

داود عباسی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مرند نیز ضمن ارائه گزارشات از مشکلات و دستاوردهای این شهرستان و جزئیات انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان مرند حدود صد و نود هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در انتخابات دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار