معاون سیاسی استانداری تهران:

ساخت ۱۱۱ مدرسه خیرساز در تهران

یکی از سالن‌های مدرسه تازه افتتاح شده را به نام شهیده فائزه رحیمی ثبت کردیم

تهران (پانا) - معاون سیاسی استانداری تهران در آیین افتتاح هنرستان حضرت خدیجه (س) منطقه ۱۸ اظهار کرد در سال جاری با همکاری خیرین تعداد ۱۱۱ مدرسه در تهران و شهرستان‌های تهران ساخته شد که تا آخر سال تحصیلی، بیشتر این مدارس بهره‌برداری می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت ۱۱۱ مدرسه خیرساز در تهران

عباس جوهری، معاون سیاسی استاندار تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه مدارس خیرساز در گفت‌و‌‌گو با پانا بیان کرد: امروز در منطقه ۱۸ که به نام منطقه حضرت زهرا(س) شناخته شده است شاهد افتتاح هنرستان نمونه دولتی بودیم.

با حضور خیرین این اقدام انجام شد و یک مدرسه با امکانات ویژه افتتاح شده است. در مجموعه این دو سالی که گذشت، رویکرد ساخت مدرسه با همکاری خیرین تاثیرات بسیار خوبی داشته است. ما توانستیم سرانه دانش‌آموزی‌مان را یک مترمربع افزایش دهیم که این قدم بسیار موثری بود.

وی ادامه داد: همچنین، شاهد افتتاح مدارس در کل کشور بودیم. ما در استان تهران در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۱۱ مدرسه را افتتاح کردیم که این حرکت زیبا و ارزشمند، بسیار قابل تقدیر است. قطعا با حضور این خیرین، ما شاهد افتتاح بیشتر مدارس در سطح استان تهران خواهیم بود.

جوهری ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در 45 سال گذشته، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و حضور خیرین، در حوزه مدرسه سازی هم دستاوردهای خوبی نصیب ما شده است. در همین دهه فجر پروژه‌های بسیاری در دست بهره برداری داریم که قرار است افتتاح شوند. این دولت، تمام وقت سعی کرده است که بتواند به مردم خدمت کند. یکی از سالن‌های این مدرسه به نام شهیده فائزه رحیمی ثبت شده است.

وی ادامه داد: اگر یک خیری، مدرسه می‌سازد باعث می‌شود انسان‌های دیگر از او الگو بگیرند و خیرین بیشتری در این راه‌های ارزشمند قدم بردارند. شهیده فائزه رحیمی زندگی نامه عجیبی دارد و باید برای دانش آموزان ما الگو قرار بگیرد. او در همین مدارس رشد کرد. این شهیده با همان سن کم خَیر بود و به دانش‌آموزان دیگر کمک می کرد‌.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار