به مناسبت دهه فجر

نمایشگاه مدرسه انقلاب در هنرستان فضیلت رضوانشهر افتتاح شد

رضوانشهر (پانا) - مراسم نمادین گشایش نمایشگاه‌ مدرسه انقلاب در هنرستان دخترانه فضیلت رضوانشهر با حضور مسئولان ارشد شهرستان، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مدرسه انقلاب در هنرستان فضیلت رضوانشهر افتتاح شد

مراسم نمادین گشایش نمایشگاه‌ مدرسه انقلاب به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی در حاشیه نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه فضیلت با حضور مسئولین شهرستان رضوانشهر در استان گیلان برگزار شد.

شایان ذکر است این نمایشگاه‌ به مناسبت دهه فجر و با تمرکز بر دوگانه استعمار و استقلال، روایت جنایات رژیم پهلوی و نمایش جلوه‌های بروز اجتماعی نوجوانان بر مبنای نظم جدید جهانی برپا شده است.

ارتقا آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، آشنایی دانش‌آموزان با مفهوم و مؤلفه‌های استقلال و بررسی آن پیش از انقلاب و پس از انقلاب اسلامی، آشنایی آنان با مؤلفه‌های تمدنی و جایگاه ایران در نظم جدید جهانی و ایجاد بصیرت و تقویت دشمن‌شناسی با شناخت صحیح استعمار از اهداف برپایی این نمایشگاه‌ است.

مهارت‌افزایی در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی و وقایع دیروز، امروز و فردای آن، ایجاد بستر گفت‌ و گو بین دانش‌آموزان پیرامون اتفاقات روز، ایجاد روحیه مساله‌شناسی دقیق در نوجوانان با رویکرد حل مساله و بیان سیر تاریخی استعمار و ریشه‌ها و اهداف آن در طول تاریخ از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب است.

دانش آموز خبرنگار: هستی پورعلی یکتا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار