۱۴۵ ویژه‌برنامه دهه فجر در شهرستان دیّر برگزار می‌شود

بوشهر (پانا) - فرماندار شهرستان دیر از اجرای ۱۴۵ ویژه‌برنامه در شهرستان دیر در دهه مبارک ‌فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۵ ویژه‌برنامه دهه فجر در شهرستان دیّر برگزار می‌شود

یونس باربرز ظهر چهارشنبه در نشست با فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر اظهار کرد: دولت سیزدهم در جنوب استان بوشهر به ویژه شهرستان دیر، طرح های بزرگی انجام داده و شاهد پیشرفت خوبی نیز هستیم.

وی افزود: دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید حجم و کیفیت فعالیت های دولت برای مردم بازگو شود.

فرماندار دیر از اجرای ۱۴۵ ویژه برنامه در شهرستان دیر خبر داد و خاطر نشان کرد: ۱۴۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح شهرستان دیر با همکاری دستگاه های اجرایی و سپاه و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه شهرستان دیر نیز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران در اوج عزت، افتخار و سرافرازی قرار دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر ادامه داد: دهه فجر یادآور دورانی است که همبستگی و همکاری مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره)، به وقوع انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم ستم‌شاهی انجامید.

وی افزود: انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام خمینی (ره) و پس از ایشان با رهبری مقام معظم رهبری، ایران توانسته است با تحریم‌ها و فشارهای بی‌سابقه از سوی دشمنان، ایستادگی کند و پیشرفت‌های چشمگیری را در حوزه‌های مختلف رقم بزند.

حسینی نیا با بیان اینکه رسانه‌ها در آگاهی بخشی و بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با سیاه‌نمایی‌های دشمنان نقش بسیار ارزشمند و مهمی دارند گفت: اصحاب رسانه می‌توانند افکار عمومی را به سمت توجه به دستاوردها و ارزش‌های انقلاب هدایت کنند که باعث افزایش اعتماد و همبستگی مردم به نظام و حکومت شود و انگیزه آنها برای شرکت فعال در فرایندهای سیاسی و اجتماعی را افزایش دهد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر در ادامه به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و اظهار کرد: عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره اولین شهید زن جنوب کشور، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری، جشنواره مسابقات نقاشی، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان دوران انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس از برنامه‌های مهم این دهه در دیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار