امام جمعه گل‌تپه:

انقلاب اسلامی، حیات دوباره ملت ایران در تاریخ است

همدان (پانا) - امام جمعه گل‌تپه عنوان کرد انقلاب اسلامی، حیات دوباره ملت ایران در تاریخ است.

لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی، حیات دوباره ملت ایران در تاریخ است

در آستانه دهه فرخنده فجر و سالروز ورود امام راحل (ره) به کشور، مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان شبانه‌روزی بنت الهدی صدر همدان به صدا درآمد.

این آئین فرهنگی، با حضور سلیمان حسنی، مدیر آموزش و پرورش گل‌تپه، جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش، مسئولین مدرسه و دانش‌آموزان برگزار شد.

زنگ گرامی‌داشت انقلاب اسلامی با اجرای دکلمه توسط دانش‌آموزان، سخنرانی عبدالحسین راثی، امام جمعه گل‌تپه، تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات سیزده آبان و تقدیر از دبیران فعال حوزه فرهنگی و تربیتی این مرکز آموزشی، همراه بود.

راثی گفت: عزت، سربلندی و پیشرفت، نعمت بزرگ انقلاب برای این سرزمین است.

وی با تبریک و تهنیت ایام مقدس پیروزی انقلاب، این رویداد را ماندگارترین رویداد تاریخی در عصر معاصر عنوان کرد.

راثی اظهار کرد: روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ عید بزرگ ملی است. این تاریخ به عنوان مبدا و شروع حیات و تحول این ملت و کشور، به حساب می آید.

امام جمعه گل‌تپه با بیان این که دهه انقلاب، دهه مجد، بیداری، شکوه و اقتدار، است افزود: در بهمن ماه ۵۷ با اتکا به باور خدایی، رهبری روشنگرانه امام خمینی (ره)، اراده و خواست ملت و شجاعت دلاورانه مردان و زنان این آب و خاک، انقلاب به پیروزی رسید.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در پرتو هدایت و رهبری مقام معظم انقلاب، شور ایستادگی مردم و توانایی علمی نسل جوان و نوپای کشور، به قله‌های تعالی رسیده است.

راثی تصریح کرد: انتخابات جلوه‌ای از تجلی وحدت، وفاداری، آگاهی و هم‌بستگی ایرانیان است.

وی افزود: انتخابات پیش روی (۱۳ اسفند ماه)، صحنه نمایش و اثبات صلابت، دلدادگی و اتحاد ملت به انقلاب است.

امام جمعه گل‌تپه گفت: مردم ایران یک بار دیگر با مشارکت بسیار گسترده، در برهه آزمون ملی و انقلابی، برای صیانت و ابراز مهر و دوستی به آرمان و ارزش‌های انقلابی، پای به میدان خواهند گذاشت و شور و شعور خواهند آفرید.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار