زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در شهرستان پردیس نواخته شد

پردیس‌ (پانا) - با آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران زنگ انقلاب در ۳ مدرسه پردیس‌، بومهن و جاجرود با حضور مسئولان به صورت نمادین نواخته شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در شهرستان پردیس نواخته شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر زنگ انقلاب، همراه با جشن و شادی دانش آموزان در مدارس ابتدایی دخترانه علامه طباطبایی در فاز ۱ پردیس‌، مدرسه متوسطه اول دخترانه الزهرا در بومهن و دبستان پسرانه شهدای غزه در سعیدآباد جاجرود با حضور مسئولان شهرستان پردیس به صدا درآمد.

مراسم آغاز جشن انقلاب در مدرسه علامه طباطبایی با حضور امام جمعه شهرستان پردیس ، رئیس اداره آموزش و پرورش ، مدیران، مربیان‌، معلمان و حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد.

همچنین دانش آموزان مدرسه دخترانه الزهرا بومهن با حضور شهردار بومهن‌، اعضای شورای شهر بومهن، بخشدار بومهن‌، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پردیس‌، این مراسم را جشن گرفتند.

حجت‌الاسلام احمد عقدایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس در مراسم نواختن زنگ انقلاب اظهار کرد: تحصیل و دانش‌آموختن مایه خیر و برکت برای جامعه است و پیشرفت‌های کشور عزیزمان ایران از راه علم و دانش و درس‌خوان به دست آمده است.

محمد جواد لنکرانی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس نیز با تبریک دهه مبارک فجر به دانش‌آموزان گفت: ما تمامی پیشرفت‌های علمی‌، امنیت و آرامش خود را مدیون ریخته‌شدن خون شهدا می‌دانیم و باید قدر‌دان شهدا و خانواده معظم شهدا باشیم.

خبرنگار: راضیه هادی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار