هدیه انقلابی استاندار دهه ۶۰ به دانش‌آموزان دهه ۹۰

زنگ ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران به صدا درآمد

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی در آیین زنگ انقلاب مدارس، پنج کلید ارزشمند که از دستاوردهای انقلاب بشمار می‌آید را به دانش‌آموزان دهه ۹۰ هدیه داد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
هدیه انقلابی استاندار دهه ۶۰ به دانش‌آموزان دهه ۹۰

مالک رحمتی در آیین زنگ انقلاب مدارس استان آذربایجان شرقی که به صورت متمرکز استانی در هنرستان دخترانه استاد شهریار ناحیه یک تبریز برگزار شد گفت: بدون شک ما در هر برهه از تاریخ مدیون خون شهدا هستیم و در این میان خون شهدای انقلاب اسلامی ایران که به حق مظلوم هستند ارزشمندتر و عزیزتر است چرا که اقتدار و آرامش ایران را در وحله اول مدیون این شهدا هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه افزود: خلاقیت آموزش و پرورش در مدیریت برنامه زنگ انقلاب توسط دانش آموزان موجب شد جذابیت، شور، حرارت و احساس وصف ناپذیری را شاهد باشیم.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی تا به امروز با اقتدار و عزت پیش رفته این است به برکت اقدام هنرمندانه امام راحل بوده که محرک اصلی انقلاب دانش آموزان و جوانانی بودند که از مدارس و مساجد در صحنه حضور داشتند.

رحمتی به جبهه مقاومتی که در سرتاسر قاره ها شکل گرفته اشاره کرده و تاکید کرد: باز هم شما جوانان که به تعبیر امام عزیز در آن زمان در گهواره ها بعنوان سربازان انقلاب یاد شدید طلایه دار حفظ انقلاب اسلامی در جهان هستید.

وی ادامه داد: در اینکه دانش آموزان سرمایه هستند شکی نیست، اما چگونه این سرمایه را تقویت کنیم مهم است و دشمن بر این موضوع واقف است و بر روی هویت نوجوانان کار می کند .

رحمتی در پایان سخنان خود گفت: ما امروز مکلف به خودسازی هستیم با مسئولیت پذیری، هدف گزاری، برنامه ریزی و الگو سازی و ارزیابی که در نهایت جامعه سازی صورت بگیرد و این پنج کلید طلایی هدیه ای بود که من در زنگ پرشور انقلاب بعد از ۴۵ سال اقتدار و امنیت به شما دانش آموزان دهه ۹۰ تقدیم می کنم.

دانش آموز خبرنگار: اسما قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار