جانشین فرماندهی سپاه قم

نسل جوان مومن مسیر آرمانی انقلاب را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد

قم(پانا) - جانشین فرماندهی سپاه استان قم گفت بی شک نسل جوان مومن فاصله رسیدن تا نقاط آرمانی انقلاب را با انرژی و سرعت بیشتری طی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نسل جوان مومن مسیر آرمانی انقلاب را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد

سردار مهدی کبیری پور، جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی در نشست هم اندیشی اعضای کمیته دانش آموزی ستاد دهه فجر استان قم که در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص نوجوانان انقلابی اظهار کرد: دانش آموزان آینده دار انقلاب اسلامی، افرادی هستند که از نوجوانی خود در تلاش برای ایجاد جامعه ای یکپارچه بر اساس دستور ولی امر مسلمین باشند.

وی افزود: بی‌شک فاصله‌ میان بایدها و واقعیّتها، همواره وجدان‌های آرمان‌خواه را عذاب داده و می‌دهد امّا این، فاصله‌ای طی‌شدنی است و در چهل سال گذشته در مواردی بارها طی شده است و بی‌شک در آینده، با حضور نسل جوان مؤمن و دانا و پرانگیزه، با قدرت بیشتری طی خواهد شد.

در ادامه، محمدحسن نوروزی منش مسئول کمیته دانش آموزی ستاد دهه فجر استان قم با تجلیل از حضور پرشور نوجوانان در این ستاد، نقش آفرینی نوجوانان در فعالیت های مختلف دهه مبارکه فجر را مهمترین مسئولیت آنان در تمامی امورات فرهنگی و اجتماعی برشمرد.

در این نشست، سایر اعضا نیز به بیان دیدگاه های خود پیرامون برگزاری هر چه بهتر و شایسته تر برنامه های ایام الله دهه فجر پرداختند.

در نشست هم اندیشی کمیته دانش آموزی ستاد دهه فجر استان قم، روح الله ثانی دبیر این ستاد و هادی آقابابایی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار