کسب سکوهای برتر علمی و پژوهشی توسط پژوهشگران پژوهش‌سرای سرای امام هادی(ع)

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره علمی و پژوهشی پژوهش‌سراهای کشور در سالن همایش نورالرضا با کسب رتبه‌های برتر غرور‌آفرینان پژوهش‌سرای امام هادی (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب سکوهای برتر علمی و پژوهشی توسط پژوهشگران پژوهش‌سرای سرای امام هادی(ع)

در مراسم تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره علمی و پژوهشی پژوهش‌سراهای کشور که در روز نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش نورالرضا برگزار شد، بیشترین هدایا از میان برگزیدگان پژوهشگر شهر تهران نصیب نوجوانان پژوهشگر آموزش وپرورش منطقه ۱۷ پایتخت شد.

پژوهش‌سرای امام هادی(ع) منطقه ۱۷ با کسب ۷۳ عنوان برگزیده در محورهای ۱۱ گانه علمی و پژوهشی موفق به کسب سکوی برتر در شهر تهران شد.

از ویژگی‌های این جشنواره علمی و پژوهشی، می‌توان به تنوع محور‌ها و رشته‌های مسابقات و حضور پر رنگ دانش‌آموزان در رشته‌های تیمی و گروهی اشاره کرد.

در این مراسم که با حضور حمیدرضا جمیلی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، معاونت آموزش متوسطه منطقه، مدیران مدارس دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم و هنرستان‌ها، کارشناسان پژوهش‌سرای امام هادی(ع) و دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها برگزار شد، علیرضا کریمیان، مدیر‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با اهدا جوایز به دانش آموزان از آنان به صورت ویژه تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار