مشاور امور بانوان فرمانداری ملایر:

زنان امروز، پرچمدار بصیرت افزایی فردا هستند

همدان (پانا) - مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان ملایر، در خصوص مشارکت حداکثری بانوان ملایری در انتخابات ۱۴۰۲ عنوان کرد زنان امروز، پرچمدار بصیرت افزایی فردا هستند

کد مطلب: ۱۴۴۴۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
زنان امروز، پرچمدار بصیرت افزایی فردا هستند

مریم نگاهداری گفت: زنان ملایری همپای دیگر بانوان کشور، بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی، ثابت می‌کنند که الگوی بصیری چون حضرت زهرا (س) دارند.

وی گفت: زنان این بار هم همانند گذشته، ثابت خواهند کرد که در فعالیت‌های اجتماعی حضور پررنگ و موثری دارند.

نگاهداری در ادامه افزود: زنان امروز هم پرچم‌دار بصیرت افزایی می‌شوند. آنها در خانواده و اجتماع از بانوی صبر و استقامت و علم‌دار جهاد تبیین پیروی خواهند کرد. آن‌ها زینب گونه روایت پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به همگان نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: زنان در هر عرصه‌ای وارد شدند، نقش‌آفرینی کرده و به طور قطع میدان‌داری آنان در عرصه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز حماسه می‌آفریند.

نگاهداری تصریح کرد: به منظور حضور پرشور و مشارکت حداکثری همشهریان در انتخابات، میزان صندوق‌های رأی افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: با تدبیر سلمان اسماعیلی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، دراین دوره از انتخابات، تعداد شعب اخذ رای ثابت و سیار، از ۱۹۹ به ۲۲۰ شعبه ارتقا داده شده است. بدین ترتیب همه اقشار و جامعه هدف رای گیری می‌توانند به سهولت در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

نگاهداری افزود: ملایر بیش از ۱۰۰۰ رای اولی خواهد داشت. حق انتخاب و حق رای داشتن و سهیم بودن در تعیین سرنوشت کشور حس شیرینی است و قطعا مشارکت این عزیزان بر شور و نشاط و شیرینی انتخابات خواهد افزود.

مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: دختران و پسران عزیزمان بدانند آینده برای آنان است. جوانان بدانند که مشارکت و حضورشان پای صندوق رای نظام را در مقابل هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان و معاندان بیمه می‌کند.

نگاهداری تاکید کرد: مشارکت در انتخابات مساوی با داشتن مجلسی قوی و در نهایت کشوری قویتر است.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان یک زن حتما در انتخابات شرکت می‌کنم و از حق رای خودم استفاده می کنم.

نگاهداری افزود: هر چند دشمن با تلاش‌های فراوان و نیرنگ‌های مختلف و مسموم کردن اذهان نسبت به انتخابات و عدم مشارکت در صدد گرفتن حق رای ماست.

وی گفت: دشمن می‌خواهد ایرانی ضعیف بسازد و بر ما سیطره پیدا کند، ولی ما رای می‌دهیم چون ایران قوی را دوست داریم.

دانش آموزان خبرنگار: ملیسا رضیی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار