برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی دردومدرسه بردخون به صورت رایانه ای

خبرگزاری پانا : انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس منطقه بردخون برگزار شد .

کد مطلب: ۱۴۴۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، برای اولین بارانتخابات شوراهای دانش آموزی دردومدرسه بردخون به صورت رایانه ای برگزارشد .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان شهید بردستانی با حضور مسئولان بخش اظهارداشت: شوراها تبلور حاکمیت مردم دراموراجرایی است و مشورت و شورا در اسلام جایگاه بسیارمهمی دارد و بارها برآن تأکید شده که دانش آموزان می توانند برای پذیرش مسئولیت های سنگین درآینده تمرین عملی داشته باشند.
بهرام حسینی پناه افزود:هیچ کس ازمشورت و همفکری و تبادل آراء ضرر نمی کند بلکه توجه به این امر مهم موجب پرورش استعدادها،افزایش وتقویت اعتمادبه نفس و پیشرفت کارها می گردد که امیدواریم با انتخاب شوراهای دانش آموزی زمینه رشد و بالندگی مدارس فراهم شود.
وی اضافه کرد:اعضای شوراهای دانش آموزی می توانند در امور مختلف مدرسه یاریگر مدیر ومعلمان باشند و با مشارکت سایردانش آموزان برای اعتلای فعالیت ها وبرنامه های آموزشی و پرورشی تلاش کنند و با بهره مندی از ایده های ارزشمند و مطالعه شده و کارشناسی آنها،فضای بانشاط و مطلوب دانش آموزان در مدارس ایجاد گردد.
حسینی پناه ادامه داد:110نفر عضو شوراهای دانش آموزی درمدارس می شوند که می توان با استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها،موانع را رفع کرد و راهی را در پیش گرفت که برای هرمشکلی راه حلی تعریف شود و مسیرتوسعه کشور ازهمین مراکز و دوره ها تعیین می شود و ما مطمئن هستیم با وجود دانش آموزان مستعد و پرتوان آینده سرنوشت ساز و روشنی در پیش خواهیم داشت.
درادامه مسئولان ،نماینده اداره کل و کارشناسان از حوزه رأی گیری انتخابات دانش آموزان بازدید نمودند وآنان از انتظارات و توقعات خود ازاین موضوع مهم سخن گفتند.
نظیر این انتخابات درهمه مدارس منطقه طبق برنامه و زمانبندی قبلی برگزارشد ودانش آموزان با شور ونشاط نمایندگان خود را برگزیدند.یادآورمی شودبرای اولین بادردومدرسه نرجس وحجاب بردخون،انتخابات شورای دانش آموزی به صورت رایانه ای برگزارشد.
همزمان با سراسرکشور انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس منطقه بردخون برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار