حضور چشمگیر دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در اعتکاف ۱۴۰۲

قم (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم با اشاره به آمار رسمی شرکت کنندگان مراسم اعتکاف ۱۴۰۲ در استان، از حضور چشمگیر دهه هشتادی و نودی‌ها در این رویداد معنوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور چشمگیر دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در اعتکاف ۱۴۰۲

سید علیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش آموزی قم در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: طبق آمارهای منتشر شده از ستاد اعتکاف استان قم، بیش از هشتاد درصد از آمار کلی را دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها شامل شدند که این نوید خبرهای خوبی را در حوزه نوجوان می دهد.

وی بر لزوم ارتباط دائمیِ معنوی دانش آموزان با مساجد تاکید کرد و افزود: در اعتکاف امسال، ۱۵ مسجد به اعتکاف دانش آموزی اختصاص داده شده بود که از این تعداد ۸ مسجد ویژه پسران و ۷ مسجد نیز در اختیار دختران و این نوجوانان مؤمن و انقلابی قرار گرفته بود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم تصریح کرد: همچنین در این رویداد فرهنگی، علاوه بر حضور پرشور معتکفین نوجوان، ۶۰۰ نوجوان دهه هشتادی و دهه نودی به ارائه خدمات به معتکفین پرداختند که از این تعداد ۴۰۰ نفر از پسران و ۲۰۰ نفر از دختران مشغول به فعالیت بودند.

دادمرزی ضمن ابراز خرسندی از اجتماع عظیم نوجوانان در اعتکاف ۱۴۰۲، شکوه حضور دهه هشتادی ها و دهه نودی هارا پشتوانه آینده انقلاب شکوهمند اسلامی قلمداد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار