رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی:

هدف سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

بجنورد(پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی با بیان اینکه هدف سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است، تاکید کرد این مهارت بر عهده مربیان تشکیلات است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

حسین کنعانی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد گفت: در سازمان دانش آموزی خراسان شمالی به دنبال تحقق اهدف والای تربیتی هستیم که با اولویت کار و فعالیت‌های ویژه نتایج خوبی در پی دارد که با تقویت ارﺗﺒﺎط داﻧﺶ‌آﻣﻮزان با تشکل‌های دانش آموزی، افزایش شادی و نشاط در بین دانش‌آموزان، کسب مهارت‌های شغلی و آشنایی دانش‌آموزان با کسب و کارهای رایج در جامعه در راستای انتخاب شغل بهتر و تقویت ارتباط و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های مفرح و بازی‌های نشاط آور تأثیرات در دانش آموزان دیده می شود.

کنعانی در ادامه اظهار کرد: مرحله اول اردوی هفت سنگ در استان خراسان شمالی با آموزش بازی ها و تفریحات سالم به زودی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضا حسن زاده معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه نگاه ما نسبت به دیگران به ویژه دانش آموزان باید دارای بار فرهنگی باشد. عنوان کرد: طرح هفت سنگ در هر مکان و شرایطی با هدف پرکردن اوقات فراغت، طراحی و اجرا می شود. هر کدام از مربیان با هنر خود، هنرمندی را به دانش آموزان بیاموزند و با این هدف جایگاه مربی هم در بین دانش آموزان تقویت می شود.

دلاور آوازه رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد نیز با اشاره به مهارت های زندگی در طرح هفت سنگ تصریح کرد: با آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت خودآگاهی دانش‌آموزان را با ویژگی‌های مثبت و منفی خود آشنا کنیم تا بتوانند با ارتباط موثر، هویت‌یابی و نشاط آفرینی در جامعه زندگی مطلوبی داشته باشند. با هدف توانمند‌سازی دانش آموزان در آموزش مهات‌های اجتماعی علاوه بر بازی‌های گروهی و فعالیت‌های نشاط آور، در کلاس‌های امداد و نجات نقاشی، سرودهای گروهی، سواد رسانه ای نیز شرکت کنند.

گفتنی است در این نشست، کارشناسان سازمان و جمعی از اساتید و مربیان سازمان در دفتر معاونت پرورشی حضور داشتند.

خبرنگار: مریم رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار