انتظاری در گفت‌وگو با پانا:

نوک حمله پرسپولیس باید ترمیم شود

رقابت سخت پرسپولیس، استقلال و سپاهان بر سر کسب قهرمانی لیگ بیست و سوم

تهران (پانا) - بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به جدیت مدیریت باشگاه در جذب 2 مهاجم، بر لزوم ترمیم نوک حمله تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نوک حمله پرسپولیس باید ترمیم شود

مدیریت باشگاه پرسپولیس، بعد از آرامش در نیمکت پرسپولیس، با انتخاب "اوسمار ویه" به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس، برای اینکه از قطار نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم جا نماند، دنبال تقویت نوک حمله این تیم است.

علی علیپور بازیکن "ژیل ویسنته" پرتغال و جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان، گزینه‌های جدی پرسپولیس برای تقویت خط حمله سرخ‌پوشان تهرانی است. رییس هیئت مدیره پرسپولیس تأکید دارد که پیگیر تحقق این موضوع هستند. البته جذب آقایی با مشکلاتی مواجه است.

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی پیرامون جذب علی علیپور و بازگشت این بازیکن به جمع سرخ پوشان و همچنین عدم پاسخگویی باشگاه پرتغالی به نامه ارسالی، بر پیگیری این موضوع در قالب مکاتباتی با باشگاه ژیل ویسنته و نقش محوری درویش، مدیر عامل باشگاه در این راستا تأکید دارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد روند مذاکرات برای جذب جواد آقایی‌پور، به پیگیری‌های باشگاه در جذب یک بازیکن از استقلال خوزستان اشاره کرده است.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با پانا، در خصوص وضعیت پرسپولیس در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم فوتبال کشور، اظهار کرد: «پرسپولیس در بحث جذب سرمربی برای جانشینی یحیی گل محمدی، حواشی زیادی را پشت سر گذاشت و در نهایت اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیسی‌ها انتخاب شد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم، نباید فصل نقل و انتقالات را از دست بدهد و بهترین‌ها و بازیکنانی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، جذب کند.»

انتظاری تأکید کرد: «خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود و در کنار شهاب زاهدی نوک پیکان حمله سرخ‌پوشان تهرانی نیاز به ترمیم دارد. علیپور هم، می‌تواند گزینه خوبی برای بازگشت به تیم پرسپولیس باشد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس نیم فصل دوم سختی در لیگ بیست و سوم فوتبال کشور پیش‌رو دارد، اضافه کرد: «مدیریت باشگاه، نباید فضایی را ایجاد کند که باشگاه با جذب بازیکنان خارجی، همانند سال‌های گذشته با چالش‌های مالی مواجه شود.»

انتظاری بیان کرد: «پرسپولیس، از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم است، هرچند رقبای سرسختی مانند سپاهان و استقلال در کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار