مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خبر داد:

افزایش سه برابری معتکفین دانش‌آموزی در خراسان رضوی

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بیان کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استقبال دانش‌آموزان برای شرکت در مراسم اعتکاف بسیار خوب بوده و افزایش حداقل سه برابری تعداد شرکت کنندگان در این مراسم معنوی رخ داده است.

کد مطلب: ۱۴۴۳۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سه برابری معتکفین دانش‌آموزی در خراسان رضوی

سید امیر شوشتری گفت: اعتکاف، یک موقعیت تربیتی ناب است و ما متولیان تعلیم و تربیت وظیفه داریم زمینه شرکت همه دانش آموزان علاقه مند در این مراسم معنوی را فراهم کنیم.

وی افزود: در انجام ماموریت تسهیل گری، زمینه ثبت نام دانش آموزان را در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی فراهم کردیم و همچنین به مدارس اعلام شد، غیبت دانش آموزان معتکف موجه اعلام شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: علاوه بر زمینه سازی، تبلیغ و اطلاع رسانی از تمام ظرفیت های قانونی و با تعامل و رایزنی با سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد و سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور تامین بسته حمایتی برای مساجد مجری مراسم اعتکاف دانش آموزی نیز استفاده کردیم.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی در پایان توضیح داد: طبق آمارهای اعلامی مرکز رسیدگی به امور مساجد، حدود ۱۱۰ مسجد در مشهد مجری برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی شده است که این آمار هم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار