اردوی آموزشی برای کارشناسان اردویی پایتخت

تهران (پانا) - اردوی آموزشی یک روزه کارشناسان فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهرتهران، در پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوی آموزشی برای کارشناسان اردویی پایتخت

سید قاسم قربان پور گنجی، رییس اداره فرهنگی هنری، اردویی و فضاهای پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران، گفت: هدف از برپایی این اردو، برگزاری چهارمین نشست اداری، آموزشی در سال تحصیلی جاری و اجرای کارگاه عملی آموزش چگونگی برگزاری اردوهای یک روزه با رویکرد گردشگری برای افزایش اطلاعات بوم‌گردی کارشناسان اردویی مناطق تهران و همچنین افزایش روحیه، شادابی و نشاط جهادگران اردویی بود.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت و نظارت مستمر بر فعالیت های اردویی مدارس اضافه کرد: یکی از راهبردهای مهمی که کارشناسان اردویی می توانند برای ایفای نقش خود از آن استفاده کنند، انتخاب موضوع برای اردوها بر اساس سرفصل برنامه‌های پرورشی است که اگر به درستی انتخاب شود، تمام شرایط اردوها هم تحت تاثیر این موضوع قرار می‌گیرد.

قربانپور گنجی بیان کرد: کارگاه عملی برپایی اردوهای یک روزه، در قالب بازدید کارشناسان از بخش‌های مختلف بزرگترین مرکز پرورش گل و گیاه خاورمیانه در شهرستان پاکدشت اجرا شد و در ادامه این اردوی یک روزه شرکت کنندگان با ظرفیت‌های اردوگاه آموزشی، فرهنگی شهدای امورتربیتی آموزش و پرورش واقع در روستای شریف آباد این شهرستان آشنا شدند.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار