سرپرست فرمانداری و رئیس هیت اجرایی انتخابات ملارد:

انتخابات باشکوه تبلور سرمایه اجتماعی و مایه اقتدار کشور است

ملارد (پانا) - سرپرست فرمانداری و رئیس هیات اجرایی انتخابات ملارد، برگزاری انتخابات باشکوه را تبلور و تجلی‌گر سرمایه اجتماعی و مایه اقتدار و امنیت کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۲۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات باشکوه تبلور سرمایه اجتماعی و مایه اقتدار کشور است

امین اسدی، سرپرست فرمانداری و رئیس هیات اجرایی انتخابات ملارد در همایش مشق حضور دختران رای اولی بخش صفادشت ملارد ضمن دعوت دانش آموزان دختر رای اولی برای حضور در پای صندوق‌های رای عنوان کرد: برگزاری انتخابات پرشور و حضور چشمگیر مردم پای صندوق های رای بار دیگر سبب مایوس شدن دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و همه شما می‌توانید سبب افزایش مشارکت مردم در این موضوع باشید.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد حضور با بصیرت مردم ایران در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی به ویژه انتخابات بوده‌ایم و این حماسه حضور در جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آموزه های قرآن و مکتب اهل بیت است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در همایش مشق حضور مدارس دخترانه ملارد با اشاره به نقش موثر بانوان در افزایش مشارکت‌ در انتخابات گفت: بانوان نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهند داشت و همواره جایگاه بانوان اهمیت بسیاری در تعیین سرنوشت کشور داشته است.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: فارغ از این مسئله که چه کسی در انتخابات رای می‌آورد، افزایش مشارکت ها و حضور مردم در انتخابات اسفندماه امینت و اقتدار ملی را تقویت می‌کند و هر ایرانی باید در این موضوع احساس تکلیف کند.

خبرنگار : زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار