مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

دعای خیر خانواده شهدا راهگشای امورات ما است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ عنوان کرد‌ امروز پیشرفت مملکت را مدیون خون شهدا هستیم و دعای خیر خانواده‌های شهدا همیشه راهگشای ما است.

کد مطلب: ۱۴۴۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دعای خیر خانواده شهدا راهگشای امورات ما است

همزمان با ایام فرخنده و مبارک سیزدهم رجب و میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر؛ علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ به همراه جهانبخش نیایش، مسئول حراست، فاطمه سیفی، کارشناس مسئول مشارکت‌ها‌ی مردمی، امور شاهد و ایثارگران و زهرا حامدی، کارشناس شاهد در منزل برادران شهید‌عباسی فشمی حضور یافته و در فضای صمیمی و معنوی با پدر شهید دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار علی آمره ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر؛ توجه و احترام به مقام شهدا و خانوده آنان را وظیفه همگان دانست و افزود: شهدا با خون پاک خود چراغ و نشان راه ما شدند و اقتدار و امنیت کشور را ثبت کرده و به ارمغان آوردند. امروز پیشرفت مملکت را مدیون خون شهدا هستیم، برکات شهدا و دعای خیر خانواده‌های شهدا همیشه راهگشای ما است.

شهید داوود عباسی فشمی، دانش‌آموز یکی از دبیرستان‌های منطقه ٨، متولد سال ١٣٤٩ به عنوان داوطلب بسیجی عازم جبهه شد و در سال ١٣٦٦ در سن ١٧ سالگی در عملیات کربلای ٨ در شلمچه، دیرار حق را لبیک گفت و همچنین عباس عباسی فشمی نیز در سال ١٣٦٠ توسط منافقین کور دل به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

در پایان این دیدار علی آمره به پاس احترام از پدر و مادر شهید که فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی و امنیت ملت ایران کرده‌اند با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار