معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان قدس خبر داد:

کارگاه آموزش مهارت‌های برنامه‌نویسی و سواد دیجیتال در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - معاون آموزش آموزش و پرورش ابتدایی شهرستان قدس از برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های برنامه‌نویسی و سواد دیجیتال ویژه معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی با هدف رفع نیازهای عصر جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزش مهارت‌های برنامه‌نویسی و سواد دیجیتال در شهرقدس

کارگاه آموزش مهارت‌های برنامه‌نویسی و سواد دیجیتال ویژه معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی با حضور محمد ابراهیم اسماعیلی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان قدس در دبستان دخترانه هدی با هدف رفع نیازهای عصر جدید برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: مهارت‌های برنامه نویسی و سواد دیجیتال یکی از نیازهای اساسی عصر جدید است که در این حوزه آموزش و پرورش نیز برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله برپایی نمایشگاه و دادن اطلاعات به دانش‌آموزان، تا از دوره اول ابتدایی با حوزه کاربردی سواد دیجیتالی آشنایی پیدا کنند.

اسماعیلی گفت: طی هفته گذشته معلمان در پایه‌های متفاوت ابتدایی شهرقدس، دانش‌آموزان را با وسایل مرتبط با سواد دیجیتالی از طریق توضیح، توصیف، نشان دادن فیلم و عکس آشنا کردند و در مرحله دوم از دانش‌آموزان خواستند فعالیت‌های مرتبط با آنچه یاد گرفته‌اند را از جمله نقاشی، کاردستی و عکس از فعالیت ها با رایانه و تلفن همراه به تصویر بکشند.

محمدابراهیم اسماعیلی ضمن تشکر از مدیر و کادر دبستان دخترانه هدی، خاطرنشان کرد: اگر در پایه‌های ابتدایی، آموزش و یادگیری دانش‌آموزان مفید و شفاف باشد، پیامدش عملکردها و پیشرفت‌های بسیار خوب در دوره های بعدی تحصیلی و سرانجام دانش‌آموزان خوب امروز در سمت مسئولان متخصص و متعهد فردا برای کشورمان خواهند بود.

دانش‌آموز خبرنگار: سارا نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار