مدارس استان زنجان به سمت تحقق اهداف ساحت‌های شش‌گانه تربیتی حرکت می‌کنند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان زنجان در جشن بهار بندگی‌ گفت در چند سال گذشته، فضای مدارس استان به سمتی حرکت می‌کنند که به اهداف ساحت‌های تربیتی شش‌گانه سند تحول بنیادین دست پیدا کنند‌.

کد مطلب: ۱۴۴۲۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استان زنجان به سمت تحقق اهداف ساحت‌های شش‌گانه تربیتی حرکت می‌کنند

علی اسماعیلی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزی که با حضور ۱۵۰۰ نفری دانش‌آموزان مدارس غیردولتی و هیئت امنایی نواحی ۱ و ۲ زنجان برگزار شد، ضمن تبریک به دانش‌آموزان دختر که به سن تکلیف رسیده‌اند، گفت: شما به جایگاهی رسیده‌اید که بتوانید خدا را درک کنید و خدا امروز شما را خیلی دوست دارد‌.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته فضای حاکم بر آموزش و پرورش به سمت اجرای تمامی ساحت‌های شش‌گانه حرکت کرده است، افزود: یکی از این برنامه‌ها جشن تکلیف است که نمود و تجلی اجرای ساحت تربیت دینی در مدارس است‌.

وی با یادآوری اینکه امروز معلمان و کارشناسان آموزش و پرورش تمامی تلاش خود را در اجرای برنامه‌های تحولی انجام داده‌اند، ادامه داد: امروز خوشحالیم مدارس غیردولتی نیز در اجرای برنامه‌های تربیتی و پرورشی فعال‌‌اند و انتظار داریم همه برنامه‌های تربیتی در تمام مدارس استان اجرا شود.

‌جشن تکلیف دانش‌آموزی با عنوان جشن بهار بندگی با حضور ۱۵۰۰ دانش‌آموز کلاس سومی مدارس غیردولتی در مصلی خاتم‌الانبیا زنجان برگزار شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار