گازگرفتگی تعدادی از دانش‌آموزان زائر در مشهد؛ حال همه خوب است

مشهد (پانا) - 110 دانش‌آموز پسر تهرانی در یک مرکز خیریه چهار طبقه در مشهد اسکان داده شده بودند که انتشار گاز مونوکسیدکربن از لوله بخاری باعث مسمومیت تعدادی از این دانش‌آموزان شد. 32 دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شدند و هم‌اکنون حال همگی آنان خوب است.

کد مطلب: ۱۴۴۲۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
گازگرفتگی تعدادی از دانش‌آموزان زائر در مشهد؛ حال همه خوب است

شهرام طاهرزاده، رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پانا گفت:« دانش آموزان مسموم شده با گاز در مشهد، به دو بیمارستان هاشمی نژاد و امام رضا منتقل شدند و تمامی دانش آموزان مرخص شدند و 4 دانش آموز هم در حالت بهبودی و منتظر نتیجه آزمایش خود هستند تا مرخص شوند.»

وی اظهار کرد:« هیچ یک از دانش آموزان مشکل خاصی نداشتند و انشاالله در کمال سلامت به آغوش خانواده هایشان بازمی گردند.»

مهدی رضایی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد نیز امروز اعلام کرد:« حدود ۱۱۰ دانش آموز پسر از تهران در این خیریه چهار طبقه اسکان داده شده بودند که انتشار گاز مونوکسید کربن از لوله بخاری باعث مسمومیت تعدادی از آنها شد.»

وی بیان کرد:« حال عمومی این دانش آموزان مساعد است. 32 دانش آموز به بیمارستان منتقل شدند و مابقی دانش آموزان نیز به فضای باز انتقال یافتند.»

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت:« طبق بررسی های اولیه خروج لوله بخاری از محل خروجی دیوار علت این حادثه بوده اما بررسی دقیق تر ادامه دارد.»

دانش آموز خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار